Ügyfélszolgálati Konferencia

ÜGYFÉLSZOLGÁLATI KONFERENCIA

Mitől lesznek sikeresek a munkatársak az ügyfélszolgálaton?
Hogy mérd? Hogy tudd meg? Hogy kezeld?
(Konferencia pszichoszociális, gazdasági és képzési szempontból.)

Helyszín: Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara
Dátum: 2017. november 14. 10:00 óra

Ezúton szeretnénk meghívni konferenciánkra, hogy betekintést nyerhessen az ügyfélszolgálatok világába!

PROGRAM
10:00 – 10:15 Köszöntő
Erdődy Viktor, a BKIK VIII. osztály elnöke és Szedlacsek Ferenc

10:15 – 11:15 Pozitivitás az ügyfélszolgálati munkatársaknál?!
Sikeresek-e? Pozitívak-e? Mitől azok? Ismerjük-e az okokat?
Előadó: Gombos Mónika, Tudatos Iroda

…És ez hogyan működik a gyakorlatban?
Célok, tervek, gyakorlati megvalósulás saját tapasztalatokkal, kitűzött célokkal, szándékokkal.
Előadó: dr. Paksi Piroska, Fővárosi Vízművek ügyfélszolgálati vezetője és Gombos Mónika a Tudatos Irodától

11:15 – 11:40 Humán erőforrás kockázatok és kezelésük
Üzenetek az irányítótoronyból és a gépházból
Előadó: Tóth Ildikó

11:40 – 12:10        Szünet

12:10 – 12:35  A munkavállalói- és az ügyfél-élmény kapcsolata
Munkavállalói élmény a XXI. században: innovatív megoldások az egyedi munkavállalói élmény megteremtésére
Előadó: Kassim Iris ügyvezető, SmartScale Bér- és HR Benchmark & Menedzsment Innovátorok Társasága

12:35 – 13:00 Megváltozott munkaképességűek lehetőségei az ügyfélszolgálaton és előnyeik a munkáltató szemszögéből.
Előadó: Dunás-Varga Ildikó gyógypedagógus, II. éves emberi erőforrás tanácsadó mesterszakos hallgató, 2017-es OTDK Emberi erőforrás tanácsadás és felnőttképzés alszekció különdíj.

13:00 – 13:30 Cégek és magánszemélyek összekötése a digitális térben
Alcím: hogyan kommunikáljunk a közmű szolgáltatókkal hitelesen?
Előadó: Hortobágyi Ágoston DO-Q-MENT Kft. ügyvezetője, Biztonságos Digitális Társadalomért Egyesület alapítója

13:30 – 14:00 Felkészültek-e a magyar ügyfélszolgálatok a GDPR-re?
Alcím: a harmadik fél személyes adatainak információbiztonsága az EU dirketívák szerint.
Előadó: Durmics Tamás, Biztonságakadémia

Az előadások között frissítő kávéval és finom szendvicsekkel várjuk!

A rendezvényen való részvétel DÍJMENTES de regisztrációhoz kötött. Regisztráció: konferencia@protocall.hu

Üfélszolgálati2017 logosor

Cég és szolgáltatás kereső
Pályázati projektek
Partnereink