Végre egy program minden céges pénzügyhöz

Elfelejtett, elveszett számlák, macerás átutalások, túlterhelt könyvelő, hirtelen adóterhek, drága számlázóprogram… Ha ezek közül bármelyik ismerős, akkor Önnek találták ki az OTP eBIZ szolgáltatását, amelynek segítségével a számlázással, bankolással és könyveléssel kapcsolatos feladatokat egy helyen, online kezelheti! A szoftver okostelefonokról is elérhető.

Az OTP fintech-leányvállalata 2017. áprilisban indította el legújabb, komplex elektronikus pénzügyi platformját. A digitális pénzügyi asszisztens segítségével a kis- és közepes vállalkozások egyrészt naprakész információt kapnak cégük pénzügyi helyzetéről, másrészt hetente több órát is megspórolhatnak a dokumentáció elektronikus intézésével. Az eBIZ-zel elektronikus számlák küldésére és fogadására is lehetőség van, így idővel a cégnek egyáltalán nem kell papíralapú adminisztrációval foglalkoznia.

Számlázás és banki ügyek könnyen és gyorsan
A felhőalapú platformon keresztül a vállalkozások könnyen és biztonságosan tarthatják a kapcsolatot a könyvelővel, a vevőkkel és a beszállítókkal. A rendszer átláthatóbbá teszi az egymás közötti számlázásokat és utalásokat is, emellett segít abban, hogy az adminisztrációban ne legyen hiba. A számlavezetést megkönnyítve, elég csak egy fotót készíteni a beérkező papír alapú számláról, amely iktatható a rendszerben, ha pedig a számlák fizetését kell intézni, az is egyszerűen, pár kattintással megoldható, hasonlóan egy online banki felülethez. A rendszer a fizetési határidőkről sem enged megfeledkezni, a felület ugyanis automatikus értesítéseket küld azokról.

Az adózásban is segítség
Egy vállalkozás vezetésénél fontos, hogy naprakészek legyünk a pénzmozgásokkal, a bevételek változásával, a befizetendő adók reális becslése ugyanis ennek tükrében lehetséges. Az eBIZ a befogadott számlákon szereplő információk alapján automatikusan megbecsüli a fizetendő ÁFA nagyságát, ráadásul továbbítja is az adatokat a könyvelőnek. Így mind a cégvezető, mind a könyvelő folyamatosan tisztában lehet a vállalkozás pénzügyeivel, nem kell a hó végén egyben átadni a számlákat. A rendszer mindemellett a várható pénzmozgásokra is figyelmeztet a számlák esedékessége alapján.

Országszerte nagy az érdeklődés

Jósvai Tamás, az OTP eBIZ Kft. ügyvezetője kiemelte, hogy a rendszer felületét úgy alakították ki, hogy már elsőre is könnyen átlátható, logikus és felhasználóbarát legyen, így minimális internetes tapasztalat is elegendő a felület megfelelő használatához. Az indulás óta eltelt pár hónapban már több százan szerződtek a szolgáltatásra, az érdeklődők száma pedig meghaladta tízezret.

 Az eBIZ szolgáltatás legfőbb funkciói:

  • Számlázás: elektronikus és papíralapú számla, díjbekérő kiállítása, számlaküldés.
  • Elektronikus úton kiállított számlák befogadása, papír számlák egyszerű rögzítése.
  • Kimenő és bejövő számlák listázása, fizetettség nyomon követése.
  • Számlák kifizetése OTP banki átutalással, adók, bérjellegű és egyéb tételek átutalása.
  • Banki számlatörténet megjelenítése és összepárosítása a befogadott számlákkal.
  • Pénzügyi kimutatások: bevételek, kiadások megjelenítése, ÁFA-tervezés, pénzügyi előrejelzés.
  • Partnertörzs: vevők és szállítók törzsadatainak nyilvántartása, jogi státuszának nyomon követése, üzleti partnerek meghívása.
  • Könyvelői nézet: kereskedelmi számlák, banki számlatörténet exportálása, adók és bérszámfejtéshez kapcsolódó utalási tételek elérhetővé tétele könyvelők részére.
Eseménynaptár
h k s c p s v
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
Kiemelt videó
A Fiatal Vállalkozók Hete a BKIK társszervezésében - 2017
Cég és szolgáltatás kereső
Pályázati projektek
Partnereink