CRISIS 2020 válságkezelés stratégiai megközelítése, operatív kezelése és az új stratégia felépítése

CRISIS 2020 válságkezelés stratégiai megközelítése, operatív kezelése és az új stratégia felépítése

CRISIS 2020 válságkezelés stratégiai megközelítése, operatív kezelése és az új stratégia felépítése

CRISIS 2020 válságkezelés stratégiai megközelítése, operatív kezelése és az új stratégia felépítése 2020/07/02
CRISIS 2020 válságkezelés stratégiai megközelítése, operatív kezelése és az új stratégia felépítése 14:00

MEGHÍVÓ

Tisztelt Hölgyem/Uram!

A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Kereskedelmi Tagozata és a IX. Bank, Biztosítás, Vagyongazdálkodási Osztálya tisztelettel meghívja Önt a

CRISIS 2020 válságkezelés stratégiai megközelítése, operatív kezelése és az új stratégia felépítése

c. rendezvényére.

CRISIS 2020 Stratégia: Várjunk feltámadásra, mentőcsomagra, vagy cselekedjünk? Hogyan rendeződik át a hazai és a nemzetközi fizetőképes vásárlóerő? Milyen alapokra, és hogyan építsük fel a válságálló, stabil, működőképes új stratégiánkat?

Crisis 2020 Sales: Az értékesítők nem hoznak bevételt. Kiket érdemes megtartani? Vajon azok, akik válság előtt sikeresek voltak, most is hoznak majd bevételt? Milyen a sikeres értékesítő az új, átstruktúrált piacon?

CRISIS 2020 Finanszírozás: Faktoring vagy saját források használata? Pénzügyi tervezés, cash-flow menedzsment egy rendkívül gyorsan változó üzleti környezetben.

CRISIS 2020 Digital office: Digitális iroda és pénzügyi folyamatok automatizációja. Mikor ha nem most? De hogyan? És mivel?

CRISIS 2020 Automatizálás: A munkafolyamatok hatékonyabbá tétele, az automatizmus és kontroll professzionalista megközelítése. Hol találjuk meg a humán erőforrás és az automatizmus tökéletes egyensúlyát?

Húsba és profitba markoló kérdések ezek!

Az elkövetkezendő kb. egy év egy új típusú válságkezelésről, a teljes piaci átrendeződésről, új stratégia felállításáról, és a szervezet életben tartásáról fog szólni. Ebben a helyzetben egy új „üzleti rendre” kell felkészíteni a szervezetünket, erre az új helyzetre kell újradefiniálnunk a céges stratégiát, a munkafolyamatokat, a vállalkozás finanszírozását, az alkalmazott rendszereket, a gyártási és értékesítési technológiákat. Lényegében tehát mindent ezek mentén kell újraépítünk! Ehhez pedig adatokra és konkrét, gyorsan alkalmazható megoldásokra van szükségünk. Milyen, erre a speciális krízishelyzetre kialakított megoldások léteznek? Milyen eszközök nyújthatnak támogatást az üzlet újraértelmezésében? Hogyan alakítsuk ki az új stratégiánkat?

A konferencián előadók konkrét válaszokat adnak a fenti kérdésekre, hogy valódi támogatást nyújtsanak a döntéshozóknak a válságban való menedzselésre.

Időpont: 2020. július 2. (csütörtök) 14 óra

Helyszín: BKIK székház (1016 Budapest, Krisztina krt. 99.) VII. emelet Széchenyi terem // Kérjük, a vészhelyzeti készültség miatt, a résztvevők egészségének megőrzése érdekében, figyelmes olvassa el és tartsa be a BKIK speciális házirendjét!

BKIK székház használati szabályok a járványügyi készültség ideje alatt

A nagy érdeklődésre és a korlátozott férőhelyre való tekintettel a konferencia on-line, élőben is elérhető lesz! Időpont 2020. július 2. 14 óra. Az on-line belépés a Zoom program segítségével történik, a https://us02web.zoom.us/j/2944857070 linkre kattintva!

A rendezvényen való részvétel térítésmentes, de előzetes regisztrációhoz kötött, ezért részvételi szándékát feltétlenül jelezze a BKIK regisztrációs felületélegkésőbb július 1-jén 12 óráig.

Bízva meghívásunk elfogadásában, tisztelettel,

Szatmáry-Jähl Angéla
tagozati elnök 


Rátkai Tamás
osztályelnök

 


 

PROGRAM

CRISIS 2020 válságkezelés stratégiai megközelítése, operatív kezelése és az új stratégia felépítése

konferencia

Időpont: 2020. július 2. (csütörtök) 14 óra

Helyszín: BKIK székház (1016 Budapest, Krisztina krt. 99.) VII. emelet Széchenyi terem

Program:

14:00 óra Rémálom - A COVID-19 válság stratégiai értékelése és a gyakorlati megoldások
Előadó: dr. Pócz János, a Mentors & Partners Group official partnere és Bíró Attila, a Mentors & Partners Group official partnere

14:30 óra Nagyvállalati finanszírozás
Előadó: dr. Balog Ádám, az MKB Bank NYRT elnök-vezérigazgatója

15:00 óra Likviditás megőrzése
Előadó: Kecskés Aliz, a BÁV Faktor Zrt. csoportvezetője

15:30 óra Automation and control
Előadó: Biró György, a LENS Consulting Group üzletfejlesztési igazgatója

16:00 óra Digital office
Előadó: Bodor Csaba, a FlexiBill Kft. üzletfejlesztési vezetője               

Konzultáció az előadókkal

 


A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) tájékoztatja a résztvevőket, hogy a rendezvényen kép- és/vagy hangfelvétel készül. A résztvevő a rendezvényen való regisztrációjával, részvételével előzetes és kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy a BKIK a megadott személyes adatait kezelje, így ahhoz is, hogy a rendezvényen róla kép- és/vagy hangfelvétel készüljön, s ezeket a BKIK a rendezvényről szóló tájékoztatásaiban, valamint egyéb kiadványaiban és online felületein felhasználja.

Az BKIK tájékoztatja a résztvevőket, hogy a rendezvényen való részvétel biztosítása és az ehhez kapcsolódó költségek igazolása céljából megadott személyes adataik (név, aláírás, mobilszám, e-mail cím, képmás és/vagy hangfelvétel) kezelésére az BKIK adatvédelmi szabályzatában foglaltak az irányadók.