Social Media – 2021. Hogyan készüljünk fel a váratlanra?

Social Media – 2021. Hogyan készüljünk fel a váratlanra?

Social Media – 2021. Hogyan készüljünk fel a váratlanra?

Social Media – 2021. Hogyan készüljünk fel a váratlanra? 2021/02/18
Social Media – 2021. Hogyan készüljünk fel a váratlanra? 09:30 - 16:00
Social Media – 2021. Hogyan készüljünk fel a váratlanra? Országos élő videókonferencia

Tisztelt Vállalkozás!

Szeretettel meghívjuk a BKIK és a PP Konferenciaközpont
Social Media – 2021 a cégben című élő videókonferenciájára.

Kedvezményes részvételi díj a BKIK tagjainak:

14 000 Ft helyett 10 000 Ft + áfa.

Figyelem! A kedvezmény igénybe vételéhez a Regisztrációs űrlap végén levő „Kupon kód” mezőbe írják be: HR2020

A videóközvetítés 7 napig bármikor megnézhető!

Social Media – 2021

Hogyan készüljünk fel a váratlanra? 

Időpont: 2021. február 18.  csütörtök, 9.30–16.00 (aznap és még 6 napig megtekinthető)
Helyszín: Országos élő videókonferencia (interneten, mobilon, tableten) 

Hová költsd a marketingbüdzsédet a legtöbb konverzió eléréséért?
Gyorsan változtatja a célcsoportod a helyét? Légy te is gyors!
Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok, Viber, Spotify… 

A videóközvetítés a konferencia napján és még 6 napig visszanézhető! 

Miről szólunk?

Várunk a Social Media évkezdő nagy élő videókonferenciájára! 2020 hatalmas fordulatot hozott a közösségi felületek használatában, az emberek kommunikációs szokásaiban. 2021 is a meglepetések, a gyors változások éve lesz. Időben készülj fel rá! Különben az értékesítési bevételeidben meglepő visszaeséseket fogsz tapasztalni. 

A social medián jelenlét kihagyhatatlan. Kimaradni belőle nagyon rossz döntés. Csak a követés a járható út. Nincs alternatívája a legjobb értékesítési, brandépítési felületnek, marketinges színterepnek. Még akkor is, ha az SM tulajdonosai egyre magasabbra srófolják fel a hirdetési árakat, s sűrűn változtatják a nem mindig előnyös feltételeiket. Az elmúlt évben soha nem látott tempóban változtak az emberek, korcsoportok médiahasználati szokásai is. Egyik napról a másikra tűntek el az egyikről és jelentek meg egy másik felületen. Ezzel a trenddel várhatóan idén is számolnunk kell.

Hol találod a vevőidet? Hogyan szólítsd meg őket? Hol költsd el a hirdetési büdzsédet? Mindenre a mindennapi gyakorlatba azonnal beépíthető válaszokat, megoldásokat adunk. Előadóink a Social Media Marketing (SMM) legjobb ismerői. A legfrissebb tudások birtokában, felkészülve várják, hogy a tudásukat, tapasztalataikat megosszák veletek. 

Kiknek szólunk?

Várunk idén is! Ott a helyed, ha kkv-vezető, tulajdonos, döntéshozó vagy, ha marketingszakemberként a te dolgod a cégednél a Social Media eredményes, üzleti célú használata, ha fel szeretnéd frissíteni a tudásodat a legújabb trendekkel, hogy előre felkészülj a változásokra.

Témák és előadók 

2021 kihívásai, melyek átalakítják a marketing és az SMM-es trendeket.
Bonyhádi Gábor elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség. Co-ceo, PROGmasters,

Sláger az Instagram és a TikTok. Kövesd a trendeket és a célcsoportodat!
Klausz Melinda közösségi médiaspecialista (kozossegi-media.com)

Így növelj bevételt kattintásokkal! Keresőmarketing és PPC trendek ­– 2021.
Simon Illés senior kampánymenedzser Evolut Agency

A hiteles tartalom a felhasználóktól jön. Még mindig a sztorizás a nyerő? Tartalomgenerálás – 2021.
Sipos Zoltán ügyvezető, Kreatív Kontroll Kft

Hogyan védd meg a szellemi alkotásaidat a Social Media felületeken?
Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala (SZTNH)  – előadó egyeztetés alatt

E-commerce, ami uralja az SM-et. Célcsoportkövetés és automatizáció.
Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter

Hatékony ROI mérés 2021-ben. Így nem lesz kidobott pénz a marketingköltés.
Szabácsik Gergely tulajdonos ügyvezető, Yellow Bird Hungary Kft.

Értéket gyárts, ne lájkolót! Hogyan értékeljük a közösségi média sikerességét?
Kéri Gábor digital managing partner, Positive Adamsky,

LinkedIn és más platformok a B2B vagy personal branding használatára.
Bende Máté cégvezető partner, Pro/Business Consulting

Magas organikus elérés pénzköltés nélkül. Hogyan? LinkedIn és podcast.
Bíró Nóra tréner, kommunikációs szakember MOST (Master Of Sales Training)

Mit tegyünk, amikor a Facebook-ot érintő támadások negatív hatásai cégünkre gyűrűznek tovább?
Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Facebook Marketing Partner

A jó Facebook célcsoport-beállítás titka. Kulcs a facebook logikájához.
Bognár Anna social media vezető, EAZY Digital

Ne hagyd ki a marketingbüdzsédből a videót!
Szántó Péter alapító, SpringTab.

Influencer marketing a pandémiás 2021-ben. Menő chatfelületek.
Novák Ferenc social media business unit leader, Neo Interactive

Újkori járványetika a közösségi médiában.
Vas Dóra etikai bizottsági tag, MPRSZ 

A konferencia részletes programja és regisztráció 

Fontos!

Figyelem! Az előadókkal személyes konzultációs lehetőség 7 napon át a videóközvetítés felületén, az előadók fotója alatt. A videóközvetítés aznap és még 6 napig visszanézhető!

 

Rendezők:

Szakmai Támogatók:

 

Kiemelt Szakmai Partnerek:

 

További felvilágosítás és információ:

Tel.: +36 (1) 239 9597
E-mail: 
konferencia@ppkonferencia.hu
Weboldal: 
www.ppkonferencia.hu

https://wg.bkik.hu/files/images/3009/pp-konf-kozpont-vuxsir.png