CSR Awareness Week kampány

CSR Awareness Week kampány

CSR Awareness Week kampány

CSR Awareness Week kampány 2021/06/15
CSR Awareness Week kampány 08:31

A Svéd-Magyar Kereskedelmi Kamara ezúton tájékoztatja Önöket június 28-án kezdődő első magyarországi CSR Awareness Week kampányról. A regisztráció június 23-ig tart, a részvétel természetesen ingyenes és további információt június 24-én osztanak meg a résztvevőkkel. 

A vállalati társadalmi felelősségvállalás (Corporate Social Responsibilit, CSR) már az üzleti tevékenység szerves részévé vált. A legtöbb vállalatnak már van CSR programja, amely gyakran versenyelőnyt jelent mind az alkalmazottak, mind a helyi közösség elkötelezettségének növelésére. Sokszor azonban a programok sikereiről és eredményeiről az információ a résztvevő szervezeteken belül marad.

Egy nemrégiben, vezérigazgatókkal és civil szervezetekkel folytatott panelbeszélgetés során, a résztvevők megosztották véleményüket és tapasztalataikat a CSR-stratégiáikról, kihívásaikról, valamint arról, hogyan lehet hosszú távú és fenntartható értéket teremteni mind a vállalat, mind pedig a társadalom számára. Ezen kívül, Svédország Nagykövetségének megbízásából egy nemrégiben készült felmérés is megerősítette, hogy az ilyen típusú együttműködések értékének és eredményeinek külső kommunikációja fejlesztésre szorul. 

A CSR Awareness Week koncepcióját a Magyarországi Svéd Kereskedelmi Kamara kezdeményezte, és kamaránk örömmel csatlakozik és javasolja tagjainak a részvételt. Arra biztatunk mindenkit, akinek bármilyen CSR programja van Magyarországon,  hogy csatlakozzanak a június 28. és július 4. közötti pozitív kampányhoz és használják kommunikációs csatornáikat a CSR-tevékenységek tudatosításának, láthatóságának növelésére, egy közös logó és hashtag alatt (lásd lentebb).

Ez a kampány nyitott minden vállalat, egyesület, üzleti klub, nagykövetség és természetesen az egész civil szektor számára. 

Első lépések:

  • Regisztrálja cégét / szervezetét ezen a linken keresztül legkésőbb június 23-ig. A részvétel ingyenes
  • Továbbítsa ezt az információt szervezetén belül a megfelelő csapattagoknak, és kezdjék el kidolgozni saját kommunikációs tervüket. Mellékeltük a közös logót (ITT és vektoros formátumban ITT) és a #csrawarenessweek2021 hashtaget, amelyet a programmal kapcsolatos összes kommunikációban használhatunk. 

További lépések:

  • Legkésőbb június 24-ig a regisztrált résztvevők további információt kapnak a programról és a résztvevőkről, amelyek felhasználhatók a felkészülésében. Ez tartalmazni fog egy közös kezdőszöveget, amelyet a hét elején tervezünk felhasználni az összehangolt kommunikáció érdekében.
  • Június 28., hétfő: A fent említett közös szöveg megosztása vagy közzététele a kommunikációs platformokon (közösségi média, weboldal, hírlevél stb.)
    • Néhány ernyőszervezet megosztja a közös sajtóközleményt sajtókapcsolataikkal -  ezt a Svéd Kereskedelmi Kamara fogja koordinálni
  • Június 29. - július 4.: minden résztvevő megosztja saját CSR történeteit, programjait, stb. a kommunikációs csatornáin
  • Július 5-i hét: az eredmények összegzése 

A kampány egy oldalas összefoglalója ITT található.

Amennyiben bármilyen kérdése felmerül, kérjük, forduljon bizalommal a Svéd Kereskedelmi Kamarához (swedishchamber@swedishchamber.hu).