Felmérés

Felmérés

Felmérés

Felmérés 2021/02/09
Felmérés 08:59

Tisztelt Kolléga, Kedves Vállalkozótársam! 

A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara megújult vezetése fontos, közérdekű feladatának tekinti a kamarai tagsággal rendelkező vállalkozások pandémia időszakában felmerült „tipikus problémáinak” a megoldásához való segítségnyújtást, indokolt estben azok kormányzathoz való becsatornázását. A kormány a kamara kezdeményezése alapján számos intézkedést hozott már a vállalkozások működőképességének a fenntartása érdekében. 

A kamara választási osztályai és kerületi tagcsoportjai a vállalkozások „frontvonalában” működnek, ezért rendkívül fontos szerepet töltenek be a vállalkozások pandémia helyzetből adódó nehézségek, krízishelyzetek leküzdésénél. 

Nagyon fontosnak tartjuk, hogy a kamarai szolgáltatásainkat vállalkozásaink érdekében nyújtsuk, továbbá, hogy az itt felmerült problémák, nehézségek minél előbb a kamara felsővezetői elé kerüljenek, hogy intézkedések megszervezésével „valós segítséget” nyújtsanak a vállalkozásoknak. 

A jelenlegi kérdéslistával felmérésünk célja, hogy a Kamara választott tisztségviselői a kapott információk alapján, vállalkozás specifikus, és célirányos tájékoztatást kapjanak a vállalkozások fennálló problémáiról és lehetőség szerint ennek orvoslása alapján támogassuk tagjainkat. 

Az előzőek alapján összeállított kérdéslistát mellékeljük, amelyet kitöltve, 7 napon belül kérünk visszaküldeni a gszt@bkik.hu e-mail címre. 

Kérdés, észrevétel esetén természetesen állok rendelkezésre a sztranyak.jozsef@bkik.hu e-mail címen, illetve a +36 20 9651 961-es telefonszámon. 

 

Kérdéslista

 

Üdvözlettel:

Dr. Sztranyák József
BKIK Ingatlan osztály
Elnök