Hamarosan kiderül kik voltak a 2020 év legvonzóbb munkáltatói márkái

Hamarosan kiderül kik voltak a 2020 év legvonzóbb munkáltatói márkái

Hamarosan kiderül kik voltak a 2020 év legvonzóbb munkáltatói márkái

Hamarosan kiderül kik voltak a 2020 év legvonzóbb munkáltatói márkái 2021/06/23
Hamarosan kiderül kik voltak a 2020 év legvonzóbb munkáltatói márkái 12:58

Online adják át Employer Branding Award 2020-at

A Magyar PR Szövetség (MPRSZ) 6. alkalommal adja át a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazó pályázatát, az Employer Branding Award-ot, amelyre 10 kategóriában nevezhettek a vállalatok és állami szervezetek. Külön kategóriában a COVID 19-járvány kapcsán született megoldásokat is díjazta a szakmai zsűri. A díjak online esemény keretein belül 2021. június 30-án kerülnek átadásra, az Employer Branding Award weboldalán lesz követhető.

A 2020-as év minden munkáltató számára kihívásokkal teli időszakot jelentett, így a munkáltatói márkaépítés valós krízishelyzetben mérettetett meg. A bizonytalanságban a munkavállalók megtartása és a kiválasztás áthelyezése online platformokra rugalmas reagálást követelt meg a szervezetektől. Éppen ezért még nagyobb lelkesedéssel várta a 15 tagú szakmai zsűri, hogy értékelhessék a beérkezett pályamunkákat, a beérkezett több mint 30 pályázat mindegyike kiemelkedően magas színvonalat képviselnek. 

A díj elsődleges célja, hogy követendő példákat mutasson a munkáltatók számára, annak érdekében, hogy a hazai munkahelyek minél örömtelibb, egészségesebb és igényesebb helyek legyenek. “Így nagyon várjuk, hogy leleplezhessük a 2020-as év legvonzóbb munkáltatói márkáit és bemutathassuk pályamunkáikat a nagyközönségnek” - mondta Kádár Balázs, az Employer Branding Award alapítója, a 30 éves MPRSZ elnökségi tagja.

Az online díjátadóra 2021. június 30-án 18:00 órakor kerül sor, amelyet az alábbi linken lehet egy aznapi regisztrációt követően megtekinteni:
http://www.employerbrandingaward.hu/dijatado-2020/


A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ)

A magyarországi PR szakma érdekképviseleti, szakmafejlesztő és szolgáltató szerve. A szövetség 1990-ben alakult, közel 100 tagja között szabadúszók, ügynökségi munkatársak, vállalati kommunikációs csapatok, valamint egyetemi oktatók és társadalomkutatók is megtalálhatók. Az MPRSZ a PR-szakemberek érdekvédelmét nemzetközi szinten ellátó, a közönségkapcsolati munka elismertségének növelésén munkálkodó szervezet. Tagjai és elnöksége kiállnak a fenntartható fejlődés, az üzleti etika és a társadalmi felelősségvállalás fontossága mellett, tevékenységük során pedig törekednek rá, hogy az együttműködésre törekvő, transzparens kommunikáció a versenypiaci gyakorlatban is megvalósuljon. Az MPRSZ határozottan fellép az ezeket az irányelveket korlátozó intézkedések ellen és szakmai rendezvényekkel, állásfoglalásokkal, képzésekkel, illetve kiadványokkal támogatja a Public Relations területe iránt érdeklődők fejlődését. Az MPRSZ szakmai munkáját tagozatok (Employer Branding-, Kríziskommunikációs-, Digitális-, és Public Affairs tagozat), valamint Etikai Bizottság segíti. A szövetség az Employer Branding Award és a PR Excellence Hungary elnevezésű nívós szakmai elismerések hivatalos odaítélője. Az MPRSZ az International Communication Consultancy Organisation (ICCO) tagja, valamint stratégiai partnere a Chartered Institute of Public Relations (CIPR) és az International PR Association (IPRA) szervezeteknek is.

https://www.mprsz.hu/

www.employerbrandingaward.hu