Térítésmentes rendezvény: CRISIS 2020 válságkezelés stratégia

Térítésmentes rendezvény: CRISIS 2020 válságkezelés stratégia

Térítésmentes rendezvény: CRISIS 2020 válságkezelés stratégia

Térítésmentes rendezvény: CRISIS 2020 válságkezelés stratégia 2020/06/23
Térítésmentes rendezvény: CRISIS 2020 válságkezelés stratégia 11:25

MEGHÍVÓ

Tisztelt Hölgyem/Uram!

A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Kereskedelmi Tagozata és a IX. Bank, Biztosítás, Vagyongazdálkodási Osztálya tisztelettel meghívja Önt a

CRISIS 2020 válságkezelés stratégiai megközelítése, operatív kezelése és az új stratégia felépítése

c. rendezvényére.

CRISIS 2020 Stratégia: Várjunk feltámadásra, mentőcsomagra, vagy cselekedjünk? Hogyan rendeződik át a hazai és a nemzetközi fizetőképes vásárlóerő? Milyen alapokra, és hogyan építsük fel a válságálló, stabil, működőképes új stratégiánkat?

Crisis 2020 Sales: Az értékesítők nem hoznak bevételt. Kiket érdemes megtartani? Vajon azok, akik válság előtt sikeresek voltak, most is hoznak majd bevételt? Milyen a sikeres értékesítő az új, átstruktúrált piacon?

CRISIS 2020 Finanszírozás: Faktoring vagy saját források használata? Pénzügyi tervezés, cash-flow menedzsment egy rendkívül gyorsan változó üzleti környezetben.

CRISIS 2020 Digital office: Digitális iroda és pénzügyi folyamatok automatizációja. Mikor ha nem most? De hogyan? És mivel?

CRISIS 2020 Automatizálás: A munkafolyamatok hatékonyabbá tétele, az automatizmus és kontroll professzionalista megközelítése. Hol találjuk meg a humán erőforrás és az automatizmus tökéletes egyensúlyát?

Húsba és profitba markoló kérdések ezek!

Az elkövetkezendő kb. egy év egy új típusú válságkezelésről, a teljes piaci átrendeződésről, új stratégia felállításáról, és a szervezet életben tartásáról fog szólni. Ebben a helyzetben egy új „üzleti rendre” kell felkészíteni a szervezetünket, erre az új helyzetre kell újradefiniálnunk a céges stratégiát, a munkafolyamatokat, a vállalkozás finanszírozását, az alkalmazott rendszereket, a gyártási és értékesítési technológiákat. Lényegében tehát mindent ezek mentén kell újraépítünk! Ehhez pedig adatokra és konkrét, gyorsan alkalmazható megoldásokra van szükségünk. Milyen, erre a speciális krízishelyzetre kialakított megoldások léteznek? Milyen eszközök nyújthatnak támogatást az üzlet újraértelmezésében? Hogyan alakítsuk ki az új stratégiánkat?

A konferencián előadók konkrét válaszokat adnak a fenti kérdésekre, hogy valódi támogatást nyújtsanak a döntéshozóknak a válságban való menedzselésre.

Időpont: 2020. július 2. (csütörtök) 14 óra

Helyszín: BKIK székház (1016 Budapest, Krisztina krt. 99.) VII. emelet Széchenyi terem // Kérjük, a vészhelyzeti készültség miatt, a résztvevők egészségének megőrzése érdekében, figyelmes olvassa el és tartsa be a BKIK speciális házirendjét!

BKIK székház használati szabályok a járványügyi készültség ideje alatt

A nagy érdeklődésre és a korlátozott férőhelyre való tekintettel a konferencia on-line, élőben is elérhető lesz! Időpont 2020. július 2. 14 óra. Az on-line belépés a Zoom program segítségével történik, a https://us02web.zoom.us/j/2944857070 linkre kattintva!

A rendezvényen való részvétel térítésmentes, de előzetes regisztrációhoz kötött, ezért részvételi szándékát feltétlenül jelezze a BKIK regisztrációs felületélelegkésőbb július 1-jén 12 óráig.

REGISZTRÁCIÓ

Bízva meghívásunk elfogadásában, tisztelettel,

Szatmáry-Jähl Angéla
tagozati elnök 


Rátkai Tamás
osztályelnök

 


 

PROGRAM

CRISIS 2020 válságkezelés stratégiai megközelítése, operatív kezelése és az új stratégia felépítése

konferencia

Időpont: 2020. július 2. (csütörtök) 14 óra

Helyszín: BKIK székház (1016 Budapest, Krisztina krt. 99.) VII. emelet Széchenyi terem

Program:

14:00 óra Rémálom - A COVID-19 válság stratégiai értékelése és a gyakorlati megoldások
Előadó: dr. Pócz János, a Mentors & Partners Group official partnere és Bíró Attila, a Mentors & Partners Group official partnere

14:30 óra Lélegeztetőgépet a gazdaságnak is!
Előadó: dr. Balog Ádám, az MKB Bank NYRT elnök-vezérigazgatója

15:00 óra Likviditás megőrzése
Előadó: Kecskés Aliz, a BÁV Faktor Zrt. csoportvezetője

15:30 óra Automation and control
Előadó: Biró György, a LENS Consulting Group üzletfejlesztési igazgatója

16:00 óra Digital office
Előadó: Bodor Csaba, a FlexiBill Kft. üzletfejlesztési vezetője               

Konzultáció az előadókkal

REGISZTRÁCIÓ


A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) tájékoztatja a résztvevőket, hogy a rendezvényen kép- és/vagy hangfelvétel készül. A résztvevő a rendezvényen való regisztrációjával, részvételével előzetes és kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy a BKIK a megadott személyes adatait kezelje, így ahhoz is, hogy a rendezvényen róla kép- és/vagy hangfelvétel készüljön, s ezeket a BKIK a rendezvényről szóló tájékoztatásaiban, valamint egyéb kiadványaiban és online felületein felhasználja.

Az BKIK tájékoztatja a résztvevőket, hogy a rendezvényen való részvétel biztosítása és az ehhez kapcsolódó költségek igazolása céljából megadott személyes adataik (név, aláírás, mobilszám, e-mail cím, képmás és/vagy hangfelvétel) kezelésére az BKIK adatvédelmi szabályzatában foglaltak az irányadók.