Partnereink  ajánlatai

Partnereink ajánlatai

Bérelhető webáruházmotorral gyorsan, egyszerűen válhatunk online kereskedővé

Az online tér kinyitja a kaput azok számára, akik forgalmazni szeretnének valamit vagy akár saját készítésű terméket árulnának. Ma már nem szükséges saját shopot fejleszteni, hiszen számos webshopmotor között választhatunk. Ha kötöttségek nélkül szeretné valaki kipróbálni a webáruház üzemeltetést, akkor a Shoptet rendszere jó választás lehet, hiszen 10 termékig ingyenes a használata. Nincsen semmi kisbetű, ha valakinek maximum 10 termékből álló kínálata van, akkor sosem kell fizetnie, és igénybe veheti a Shoptet friss fejlesztéseit is.  Már ez az ingyenes csomag is tartalmaz minden olyan alkalmazást, amire egy webshopnak szüksége lehet. A saját számlázó program össze van kötve a NAV Online Számla rendszerével, de természetesen a legnépszerűbb hazai számlázóprogramokkal – Szamlazz.hu, Billingo is össze van kötve a webshop motor. Ezáltal automatikusan megtörténik az adattovábbítás, a folyamat természetesen megfelel a törvényi elvárásoknak. Az összes nagy szállítási megoldáshoz lehet csatlakozni, így mindent egy felületen el lehet intézni. Fullfillment szolgáltatóval, mint a Webshippy is megvan az összeköttetés, így kisebb webshopoknak elérhető az értékesítési volumenük növelésére a dropshipping megoldásuk is. És ha plusz szolgáltatásokat szeretnénk igénybevenni, nem biztos, hogy tarifacsomagot kell váltanunk, hiszen kb. 80 modul közül választhatunk, melyeket akár egyesével is megvásárolhatunk.
A Shoptet alkalmas az egészen kicsi, de akár a nagy, többezres napi megrendeléseket teljesítő webáruházak kiszolgálására is. Ma már több mint 34 000 ügyfelük van a régióban Csehországban, Szlovákiában és Magyarországon.   

A Shoptet háttere

A Shoptet Közép-Kelet Európa piacvezető webáruház üzemeltető rendszere. A prágai regionális központtal működő cég 2009-ben alakult azzal a vízióval, hogy egy webáruház programozói tudás és komoly anyagi befektetés nélkül is üzemeltethető lehessen. Ezért egy olyan rendszert hoztak létre, amely képes az egészen kicsi, de akár a nagy, többezres napi megrendelést teljesítő webáruházak igényeit is kiszolgálni. Ma már több mint 34 000 ügyfél hisz ebben a vízióban. A Shoptet 2020-ban megduplázta forgalmát Csehországban, ezért a Deloitte listázta az 50 leggyorsabban növekvő vállalat közé. Jelenleg több mint 200 szakember vesz részt a cég működésében, akik töretlen lelkesedéssel segítik a vállalkozó kedvű érdeklődőket, hogy megvalósítsák ötletüket az online térben. Magyarországi tevékenységüket 2021 közepén kezdték el, saját fizetési kapuja, a Shoptet Pay 2023 májusában debütált hazánkban.
Az immár 1,5 éve a magyar piacon jelenlévő webáruházak üzemeltetésével foglalkozó Shoptetnek fontos a digitalizáció, éppen ezért a Digiméter kiemelt támogatója is. Ezen felül ingyenes képzéseket tart a webáruháztulajdonosoknak, valamint nemrég elindította e-kereskedelmi témákat boncolgató podcastját Shop Talk néven, ami elérhető a YouTube mellett a Spotify-on, valamint a Google és Apple Podcast-en. Piacra lépése óta rendszeresen végez reprezentatív kutatásokat, amelyek eredményei segíthetik a vállalkozókat.
A cseh hátterű Shoptet a magyar piac mellett még a szlovák piacon van jelen, mindenhol anyanyelvi ügyfélszolgálattal. Ezeken a piacokon a külpiacra lépés gördülékeny lehet egy Shoptet rendszeren futó webáruház számára. A Shoptetről részletesebben a Podcast első adásában hallhat Rédey Iván country managertől.
 
Magasabb konverzió a Shoptet Pay segítségével

A Shoptet-nek saját fizetési kapuja is van, Shoptet Pay néven. A rendszerén futó webáruházaknak lehetővé teszi azt, hogy online vásárlóik egyszerűen, harmadik szereplő hozzákapcsolása nélkül bankkártyával, Google Pay-jel vagy Apple Pay-jel fizessenek. Használatával a vásárló nem hagyja el az oldalt, hanem a webshopon marad a bankkártyás fizetés közben is. A vásárlás befejezéséhez szükséges kattintások száma minimális, ami a konverzióra is jótékony hatással van. A kifizetések 99%-a hibamentes. A Shoptet Pay megfelel az európai PSD2 szabályozás szigorú előírásainak, valamint a PCI DSS tanúsításnak. A bankkártyák elfogadásához a holland Adyen fizetési szolgáltót használja, amely világszerte megbízhatóan működik 15 éve.
„Kieshet a versenyből az az e-kereskedő, aki nem teszi lehetővé az online kártyás fizetés lehetőségét” – mondta el a fizetési kapu hazai bevezetése kapcsán Rédey Iván, a Shoptet magyarországi vezetője. „Egyrészt megbízhatóbbnak tűnik az a webshop, amelyik lehetővé teszi az azonnali kártyás fizetést, másrészt pedig magasabb konverziót lehet elérni, ha a vásárló az adott webshopon marad a fizetés közben.”
A fizetési kapu egy gombnyomással bekapcsolható a webáruház motorba, és az ingyenes aktiválást követően 24 órán belül már fogadni is lehet a fizetéseket. A webáruház tulajdonosa döntheti el, hogy milyen rendszerességgel szeretné megkapni eladott termékei ellenértékét. Választhat akár napi, heti vagy havi rendszerességű utalást is.
A Shoptet Pay funkciói közé tartozik, hogy a rendszer sikertelen fizetés esetén emlékeztetőt küld a vásárlás félbehagyásáról. Használatával a tranzakciókról és a költségekről olyan bankszámlakivonatot lehet letölteni, amely a könyvelésbe könnyen beilleszthető.
Visszajelzések első kézből ügyfeleinktől
Azért a Shoptetet választottuk, mert olyan webáruház-rendszert szerettünk volna, amelyikben minél több automatizált funkciót be lehet állítani. Egyikünk sem ért profi szinten az informatikához, így fontos volt, hogy olyan platformot találjunk, aminek használata nem igényel komolyabb tudást” – mondta el a tapasztalatait Zsíros Tünde, a homoktövisből készült italokat és élelmiszereket gyártó és árusító shop, az ESBANA egyik tulajdonosa.
Úgy találtam, hogy a legjobb ár-értékű szolgáltatást a Shoptet nyújthatja számomra. Bátor voltam, amikor belevágtam egyedül. Két hónapot adtam magamnak, hogy elkészítsem a webshopomat, és bár sokszor elsőre nem értettem pontosan, hogy mit is csinálok, a Shoptet támogatás felületein mindenre megkaptam a választ, az ügyfélszolgálatos kollégák gyors segítségével meg tudtam valósítani az elképzeléseimet. Sokkal többet kaptam a pénzemért, mint amire számítottam!” – összegezte a webáruház-indítással kapcsolatos élményeit Gerendás Paula festőművész.
A Fonalműhely nevű webáruház tulajdonosai, akik a horgolás szerelmeseinek árusítanak, mindenféle kereskedelmi tapasztalat nélkül vágtak a webshop-készítésbe: “A Shoptet felületét a felhasználható súgók, cikkek és oktatóanyagok segítségével könnyen meg tudtam tanulni úgy, hogy korábban még a kereskedelemben sem volt tapasztalatom, főleg nem online. Úgy gondolom, aki akarja, az meg tudja érteni. Egyéb felmerülő kérdésekben az ügyfélszolgálat munkatársai mindig a lehető legnagyobb részletességgel és figyelemmel a segítségünkre voltak. Bármikor és bármilyen kérdéssel meg tudjuk őket keresni a mai napig is.”
A kis áruházak mellett a nagyok is szívesen választják a Shoptetet. A Fabulo webáruház több mint 1000 fajta egészségmegőrző terméket kínál Szlovákia mellett már Magyarországon és Csehországban is és 1500 vásárlót szolgál ki havonta. Amikor már a szlovák mellett a cseh és a magyar piacon is jelen voltak, akkor a beszerző és ügyfélszolgálatos kollegáknak megterhelő volt az, hogy minden piacon más-más rendszerben kellett feltölteni a terméket vagy adminisztrálni a megrendeléseket. Adta magát tehát, hogy olyan platformot keressenek, ami több nyelven tudja ugyanazt a szolgáltatást. A webáruház költöztetése forgalomkiesés nélkül valósult meg, Mátis Iván, a Fabulo ügyvezetője ezt mondta: „Szimpatikus volt a Shoptetnél, hogy könnyű az admin kezelőfelülete, gyorsan lehet vele dolgozni, sok egyénre szabható lehetőséget kínál, bármikor számtalan új funkcióval bővíthető, emellett pedig stabilnak és megbízhatónak is tűnt. Nem csalódtunk.”

Szerző:
Burka Szilvia
A Budapest Közút Zrt. bemutatta a taxisoknak fejlesztett Droszt online Budapest alkalmazás felületét, funkcióit és használatát.
Videó ide kattintva!
Események
Regisztrált vállalkozások országos keresője
Tovább