A képzésről
Vállalkozást működtetni napjainkban nagy kihívás és felelősség.
A kkv vezetői ismereteket a BKIK kiváló oktatói és az egyetemi oktatásban is résztvevő előadók segítségével sajátíthatják el hallgatóink.
Online és személyes jelenléttel megvalósuló képzésünk bemutatja az új változókat/ismérveket a cégalapításban, a a jogi és szabályozó környezetet, a foglalkoztatás korszerű lehetőségeit, a marketing és kommunikáció szerepét.
A képzés moduljai:
- Adózási és jogszabályozók modul
- Üzleti terv tervezés – Projekt modellek megoldási lehetőségei a kkv-k esetében modul
- Marketing és kommunikáció modul
- HR és munkaügy modul (online)
A képzés tematikája
A kurzus célja, hogy a képzés résztvevői saját vállalkozásuk működését sikeresebbé és hatékonyabbá tegyék.
Milyen gondolkodás, attitűd és új látószög szükséges a projektfejlesztéshez, üzleti stratégia építéséhez.
Tematikánkban megjelennek a ió marketing és kommunikáció nélkülözhetetlen elemei, a hirdetési formák, social média használata. A résztvevők elsajátítanak különböző kommunikációs stratégiákat és megtapasztalják ezek alkalmazási lehetőségeit a munkájukkal kapcsolatos területeken.
Elsajátíthatják, hogyan lehet versenyelőny a gondolkodásmód és stratégia, és hogyan erősíthetik hosszútávon az üzleti életképességet és jövőállóságot. Eszközöket kapnak ahhoz is (elevator pitch, storytelling), hogy minél magasabb színvonalú pitcheket tudjanak megvalósítani. A képzés során képet kapnak a személyiség összetevőiről és ezek fejlesztési lehetőségeiről.
Képzésünk segít eligazodni a vállalkozás vezetőjének a humán erőforrással kapcsolatos kérdésekben (toborzás, kiválasztás, onboarding) emellett a vállalkozás számára a helyes piaci pozicionálás és az üzleti modellalkotás alapjait mutatja be. Ezek segítségével könnyebben tudja a vállalkozás jövőképét megalkotni és a céljai eléréséhez szükséges eszközöket defíniálni és alkalmazni. Gyakorlati példákon keresztül mutatjuk be az egyes vállalkozások és az általuk alkalmazott modelleket és alkalmazásukat.
Képzésünk az alábbi témaköröket érinti többek között:
- jogi és szabályozó környezet
- finanszírozási lehetőségek és opciók
- makrogazdasági kockázatok vállalati szintű kezelése
- adópolitika
- helyzetelemzés, versenytársak felmérése, saját cég pozicionálása
- stratégiai tervezés
- projekttervezés
- marketing és kommunikációs ismeretek
- foglalkoztatás korszerű lehetőségei, foglalkoztatás munkaügyi keretei, munkaszerződés, bérszámfejtés
- fogyasztóvédelem és adatvédelem
- fenntarthatóság
- hatékony kommunikáció (asszertív kommunikáció, Gordon-féle segítő kommunikáció)
Tanfolyamunk során minden felmerülő kérdésre választ kapnak a résztvevők! Sikeres vizsgát követően tanúsítvány átadására kerül sor. A képzés elvégzése után is segítjük hallgatóinkat!
A képzés díja
bruttó 74.000 Ft (mely tartalmazza a jegyzetanyagokat és a vizsga díját is!)
A BKIK-nál regisztrált vállalkozások/egyéni vállalkozók a képzés díjából 5.000 Ft-os kedvezményben részesülnek.
A BKIK önkéntes tagjainak 10.000 Ft kedvezményt biztosítunk, ez vonatkozik a most belépő, új önkéntes tagokra is!
Képzési idő:
Képzés óraszáma: 50 óra
Maximális csoportlétszám: 20 fő
A képzés tervezett kezdési időpontja:
2025. április 25.
Képzés ütemezése:
Összesen 9 alkalom:
6 személyes jelenlétet igénylő oktatási nap
3 alkalom online oktatás
+1 alkalom vizsga személyes jelenléttel
Az oktatás pénteki napokon zajlik, 9:00-15:00 óra között.
A képzés helyszíne:
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (1016 Budapest, Krisztina krt. 99.) és Online Zoom felületen
Beiratkozás:
Folyamatosan, ONLINE formában.
További információ:
A képzéssel kapcsolatban részletesebb tájékoztatást a BKIK felnőttképzési referens Kollégája nyújt az alábbi elérhetőségeken:
Érdi Beatrix
erdi.beatrix@bkik.hu
+36 30 443 3718
Nyilvántartási szám B/2020/005667