A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) és a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) között létrejött együttműködési megállapodás a vállalkozások adminisztrációs terhének csökkentését tűzte ki célul. Az együttműködés egyik kézzelfogható eredménye a 2025. október 15-én induló országos előadás-sorozat, amely hibrid formában – személyes és online részvételi lehetőséggel – várja a vállalkozásokat, könyvelőket és szakmai érdeklődőket. Az eseménysorozat első állomásán Budapesten (BKIK Székház) az adóhivatal szakértői a NAV Ügyfélportál (ÜPO), a gép-gép kapcsolatot biztosító M2M-rendszer, valamint az Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás (ONYA) gyakorlati használatát mutatják be. Az előadások közben a résztvevők online kérdőíven keresztül oszthatják meg tapasztalataikat és javaslataikat a NAV szakértőivel.
A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
Időpont:
2025. október 15. (szerda) 10.00-12.45 óra
Helyszín:
Budapest Kereskedelmi és Iparkamara
1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Programtervezet
Időpont |
Program |
Előadó / Szervezet |
10:00-10:10 |
Nyitóbeszéd |
Dr. Szamosi Anita, igazgató, Ügyfélszolgálati és Követeléskezelési Igazgatóság (BKIK) |
10:10-10:30 |
NAV Ügyfélportál (NAV ÜPO), NAV általános gép-gép kapcsolat (NAV M2M) bemutató |
Nyilas Gábor szakértő (NAV) |
10:30-11:50 |
Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás (ONYA) bemutató |
dr. Szalóki István szakértő (NAV) |
12:00-12:30 |
NAV által összeállított online kérdőív lekérdezése |
dr. Linczmayer Szilvia főosztályvezető |
12:30-13:00 |
Kávé szünet, networking |
A terem befogadóképessége miatt a jelentkezéseket érkezési sorrendben fogadjuk. Kérem, részvételi szándékát legkésőbb 2025. október 14-ig szíveskedjen jelezni az alábbi felületen.