A BKIK és a KKVHÁZ közös online rendezvénye hónapról-hónapra lehetőséget biztosít a KKV-k részére, hogy szakértői tudással és tapasztalatokkal bővítsék ismereteiket, erősítsék szakmai kapcsolataikat. A rendezvény célja a magyar KKV-k versenyképességének erősítése.
Novemberi rendezvényünk a kisvállalatok közbeszerzésekben történő részvételi lehetőségeivel és esélyeivel foglalkozik.
Időpont: 2025. november 25. (kedd) 09:00 - 12:00
Lebonyolítás: online - ZOOM (maximum 80 fő vehet részt, előzetes regisztráció alapján)
Néhány tervezett téma:
Hogyan működteti az állam a közbeszerzési rendszert? Kik és miért írnak ki leggyakrabban közbeszerzéseket? Mit tegyen egy kkv, ha meg akar felelni a közbeszerzés elvárásainak? Általános és speciális felkészülés a közbeszerzések elvárásainak történő megfeleléshez. Mit kell tenni, ha egy KKV részt akar venni közbeszerzéseken? Ki segíthet a közbeszerzésekre történő felkészülésben? Valós az az állítás, hogy a mikro- és kisvállalatok nem férnek hozzá a közbeszerzésekhez? Miért fontos, hogy a KKV-k részt vegyenek a közbeszerzésekben?
A BKIK és a KKVHÁZ közös online rendezvénye, ismét a szakma elismert képviselőinek közreműködésével tárgyalja a témát és biztosít tapasztalatai alapú, kipróbált megoldási lehetőséget, tanácsokat az érdeklődő KKV-knak.
Program:
09:00 – 09:55 Kötetlen beszélgetés és bemutatkozások a K Kávéházban – kisvállalatok és tanácsadók kiállításai virtuális standokon –, Kisvállalatok legjobb reklámjai (MOZI)
10:00 – 11:00 A meghívott kiemelt vendégek előadásai és kerekasztal vitája
11:00 – 12:00 Fókuszcsoportos beszélgetések. A résztvevők közös gondolkodása a nap témájáról és üzenetek megfogalmazása a kormányzat felé
Regisztráció: