BKIK-tagoknak, regisztráltaknak nagy kuponkedvezmény a Hogy állsz az ESG-vel?. BKIK-PP konferenciára! Ne hagyd ki!
- Helyszíni részvétel: 16 900 Ft + áfa helyett 12 900 Ft + áfa.
Kuponkód: HB25
- Videón másnaptól 10 napig: 19 900 Ft + áfa helyett 15 900 Ft + áfa.
Kuponkód: TB25
- Kombináltan (helyszín, videó): 27 300 Ft + áfa helyett 23 300 Ft + áfa.
Kuponkód: KB25
Figyelem! A kedvezmény érvényesítéséhez a Regisztráció kitöltésekor a „Kupon kód” mezőbe mindenképpen írják be a választott kedvezmény kódját!
Hogy állsz az ESG-vel? Felkészültél? Megfeleltél?
Konzultáció kis- és középvállalatok számára
Időpont: 2025. március 6. csütörtök 9.30–15.30
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Távolról résztvevőknek: március 7. 12 órától március 16.-ig jelszóval
Ne várd meg az időt, amikor már kötelezővé válik a kisebb cégeknek is!
Az ellátási láncba tartozóknak már ESG-átvilágítottan kell ragyogniuk!
Hogyan lehet a legkevesebb erőforrással megfelelni az elvárásoknak?
Jöhetsz az élőre személyesen, vagy visszanézheted másnaptól 10 napig!
Minden résztvevő utólag megkapja az előadók prezentációit!
Miről szólunk?
Ha céged beszállítója egy ESG-re kötelezett nagy cégnek, akkor ugyanúgy meg kell felelnie a szigorú szabályoknak, mint a nagy multik. Különben elveszíted a megrendeléseket. Törvény van Magyarországon a közvetlen beszállítói lánc átvilágítására és az azon alapuló ESG beszámoló elkészítésére. És még mi mindenre! Az adminisztrációs kötelezettségek hegyeket képeznek.
Mostanában derül ki, mit kérnek majd számon a beszállítói kérdőívekben érintettektől. Ezen kívül február közepére várható az omnibus szabályozás is.
De már kialakultak a sablonok az átvilágítási kötelezettség teljesítésére, a minősítéseknek megfelelésre, az ESG-jelentés, beszámoló elkészítésére. Akkreditált tanácsadók, minősítők, tanúsítók állnak rendelkezésre, s hatóság ellenőriz mindent és mindenkit.
Kiknek szólunk?
A konzultáción minden kötelezettség teljesítésére olyan válaszokat és megoldásokat osztunk meg az érintett a kkv-döntéshozókkal, amivel optimális idővel, költséggel és humán erőforrással meg lehet felelni a szigorú és sok adminisztrációval, továbbá felelőséggel járó elvárásoknak.
Bemutatkozó előadásokra jelentkezőket várunk!
Várjuk azokat az ESG szolgáltatókat: tanácsadókat, minősítőket, tanúsítókat, szakértőket, akik segíteni tudnak a cégek ESG-megfelelésében.
Akik meg szeretnék ismertetni szolgáltatásaikat, szakértelmüket az egyre népesebb ESG-vel már érintett üzleti szektor szereplőkkel.
A Bemutatkozó előadás (támogatói státusz) feltételeiről érdeklődjön a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. A feltételekről tájékoztatót küldünk.
Témák és előadók
ESG kötelezettségek a vállalati szektorban 2025-ben. Kiforrott és még megválaszolatlan előírások, gyakorlatok.
Lukács Ákos Partner, ESG Advisory & Assurance | Sustanable Finance, EY,
Plenáris kérdésekre válaszol Lukács Ákos
Az ellátási lánc feje és a tagjai. Milyen kötelezettségeknek kell megfelelni tagként, beszállítóként s milyen felelőssége van a megrendelőnek a partnereiért? Mire kell válaszolni a beszállítói kérdőívekben?
Jenei Attila, a Ernst & Young (EY) vezetője
Plenáris kérdésekre válaszol Jenei Attila
ESG 2025. A cselekvés éve. Feladatok, határidők, érintettek.
Ferenczi Gergely céginformációs üzletág igazgató, Opten
Plenáris kérdésekre válaszol Ferenczi Gergely
Milyen adminisztráció kell az ESG működtetéséhez? A hazai ESG-törvény speciális szabályai.
Molnár Csaba Gábor ESG igazgató, SZTFH
Plenáris kérdésekre válaszol Molnár Csaba Gábor
A kötelező átvilágítástól a fenntarthatósági célú belső felelősségvállalási stratégia kidolgozásáig.
Kelemen Viktor District Sales&Marketing Igazgató, Bureau Veritas Magyarország Kft.
ESG-jelentés, -tanúsítás, -minősítés, évente beszámoló és még mi minden? Vannak-e már a kötelezettségeket leegyszerűsítő megoldások?
Beszélgetőpartnerek az előadók és a közönség
A hibrid KKV-AKADÉMIA konferenciákon választható részvételek:
1. Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
2. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától még 10 napig)
3. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától még 10 napig)
További felvilágosítás és információ
(20) 262 - 3060 konferencia@ppkonferencia.hu
Weboldal: www.ppkonferencia.hu