Többet szeretnénk eladni? Akkor nagyot kell változtatni az értékesítési stratégián és módszereken. Már nem elég eladni a portékát. Az ügyféllel utána is törődni kell. Problémái megoldásához mindig rendelkezésre kell állni. Különben elveszítjük.
A B2B terén vannak a legnagyobb szokásváltások. Ott a bizalom és a személyesség, a vezető énbrandje erősen felértékelődött. A személyes kapcsolatok, barátságok, jó helyről származó ajánlások mindent visznek.
A B2C-ben az online megtartotta a Covid alatt szerzett uralkodását. De a vásárló megszólításában és megtartásában új korszak kezdődött. A mesterséges intelligencia használata viszont nagyon ajánlott, mert óriási versenyelőnyt ad, ha gyorsan beépítjük az értékesítési módszereinkbe.
2024-ben sem lesz még hirtelen visszapattanás a fogyasztásban. Az értékesítő munkatársaknak új képességek fejlesztésére lesz szükségük a sikeres eladáshoz. Jóval cizelláltabb, beleérzőbb, problémamegoldásra koncentráló, személyes, törődő ügyfélkezelésre lesz szükség. Erre fel kell készíteni őket.
Recesszióban az áremelés nem nyerő megoldás! A személyes árkedvezmények, a hűséges vásárlók értékelése és még sok egyéb, személyre szabott, ámde automatizált megoldásoké a jövő.
Várjuk a cégek első számú vezetőit, az értékesítést irányítókat és csapattagjaikat, a cégek ügyfélszolgálatosait, marketingeseit és adatbázis-szakértőit, ha meg akarják tudni, miben változtassanak gyorsan az eladás növelése érdekében.