2024 szeptember 12. | Csütörtök - 09:00 | 09:00 | Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet.

Social Media – 2025 - konferencia

minden esemény

BKIK-tagoknak, regisztráltaknak jelentős kedvezményes részvételi lehetőség a Social Media – 2025 című BKIK-PP konferenciára!

1. Helyszíni részvétel
16 900 Ft helyett 12 900 Ft + áfa. Kuponkód: HB24

2. Távoli részvétel (videón másnap 12 órától 9,5 napig jelszóval)
19 900 Ft helyett 15 900 Ft + áfa. Kuponkód: TB24

3. Kombináltan (helyszín, videó):
27 300 Ft helyett 23 300 Ft + áfa. Kuponkód: KB24

Figyelem! A kedvezmény érvényesítéséhez a Regisztráció kitöltésekor a „Kupon kód” mezőbe mindenképpen írják be a választott kedvezmény kódját!

Ahol az AI-trend születik!
 

Várunk az ország legnagyobb Social Media konferenciájára!

Konferencia és kiállítás az Experience Centerben
 

Időpont: szeptember 12. 9.00–16.30

Helyszínen élőben: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet. (Parkolás ingyenes!)

Távolról: szeptember 13. 12. órától szeptember 21-ig videón jelszóval 10 napig.

 

16. alkalommal jön az SM-marketingesek legnagyobb találkozója!

Színpadon a szakma legjobbjai! Megmutatják neked a holnapot!

Az AI jövőjét a social media írja! De csak a hiteles, releváns tartalom nyer!

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 10 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!

 

Miről szólunk?

A jövőben a tartalom forradalmára figyeljünk! A személyes, a hiteles, az egyedi, az őszinte, a releváns, tehát csak emberi érzelmi intelligenciával alkotott mondanivaló a nyerő. A habkönnyű lózungok divatja lejár. A tartalomban zajló trendek tehát nem a gépiesség irányába mutatnak.

Óvatosnak kell lennünk a mesterséges intelligencia használatával! A célközönség azonnal megérzi a szöveg mögött az ember hiányát. A tetejében az AI-val generált tartalmat a Google algoritmusa könnyen kiszűri és bünteti.

Az AI hatékonysága, ötletdússága viszont kihagyhatatlan a sikeres kampányhoz. 

Felesleges volt a félelem. Nem kevesebb, hanem több marketingesre van szükség. Az üzleti szektor ugyanis a közösségi médiafelületekre költöztette az üzleti versenyt. Kialakult az „ott kell lenni” kényszere. A politikusok is ott próbálják megnyerni a választókat. Hatalmas tempóra váltott a social media marketing.

A rövid videók továbbra is a legnépszerűbbek. A TikTok stílus is változott. A storytellinget a sztori közepénél kell kezdeni.

Mindenről szó lesz: Facebook, Instagram, Google, YouTube, LinkedIn, TikTok, Messenger…

A jövőben sincs sikeres értékesítés, jó brandépítés a közösségi oldalak használata nélkül.

Nincs más választás, mint haladni az idővel!

 

Kiknek szólunk?

Ott a helyed a 15. Social Media Csúcs konferencián, ha kkv-vezető, tulajdonos, döntéshozó vagy, ha marketing szakemberként a te dolgod a cégnél a social media eredményes, üzleti célú használata, ha fel szeretnéd frissíteni tudásodat a legújabb trendekkel.

 

Bemutatkozó támogatók és kiállítók jelentkezését várjuk!

A konferencia@ppkonferencia.hu email címre várjuk az érdeklődés jelzését, s küldjük a feltételeket és jogosítványokat! Telefon: +36 20 262 3060.

 

Témák és előadók

Mik a fő trendek a közösségi médiában az AI-val és azon túl?
Lévai Richárd
közösségi marketing specialista, Liftup Kft.

Torlódik a közösségi médiában való jelenlét. Az üzleti versengés odaköltözött. Miért?
Dénes Vanda ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft.

A rövid videók még mindig tarolnak. De másként! TikTok, Reals, Insta szokásváltozások.
Deli Norbert szakmai vezető, HD marketing

A Google kiszűri az AI által generált szöveget. Az ADS eredményességét növelő új módszerek.
Csabai Ádám SEO szakértő, @ The Pitch

Ne írjuk le a Facebookot! Trendek, amikre már most figyeljünk!
Klausz Melinda marketingspecialista, (kozossegi-media.com)

Még mindig az Insta a sláger!
Bognár Anna social media vezető, Eazy Digital

Podcast-őrület. Miért készíts önálló amatőr vagy profi internetes műsort?
Kanicsár Ádám head of social, Positive Adamsky

Threads Az új sláger. Mire használd a Reddit-et?
Novák Ferenc social media business unit leader, Neo Interactive


Brandépítés példákkal.
Bonyhádi Gábor elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség

Adatvezérelt influencer marketing. Hogyan befolyásolják az adatok az influencer kommunikációt?
Andorkó Dóra Strategy Manager, IPG Mediabrands

A ChatGPT-vel már ne is írassunk tartalmat? Keress írástudót!
Sipos Zoltán ügyvezető, Kreatív Kontroll Kft.

Az őszinte, hiteles, mély tartalom a nyerő! A ChatGPT-nek annyi?
Előadó felkérés alatt

A YouTube a videók királya. Ott a hosszabb a nyerő. Mire használd?
Előadó felkérés alatt

LinkedIn trendek. Van újdonság a nap alatt?
Előadó felkérés alatt

Storytelling. Csak már másként!
Előadó felkérés alatt

Grátisz Networking program

 

A konferencia részletes programja és regisztráció 

 

 

 

Események
Kategóriák
Regisztrált vállalkozások országos keresője
Tovább