2025 március 20. | Csütörtök - 09:00 | 17:00 | Budapest, Sugár Mozi, Spielberg és Coppola terem

Social Media FEST Fókuszban a bevétel növelésének új technikái!

minden esemény

BKIK-tagoknak, regisztráltaknak jelentős kedvezményes részvételi lehetőség a Social Media FEST Konferencia és EXPO-ra!

16 900 Ft + áfa helyett 12 900 Ft + áfa.  Kuponkód: HB24  

  Figyelem! A kedvezmény érvényesítéséhez a Regisztráció kitöltésekor a „Kupon kód” mezőbe mindenképpen írja be a kedvezmény kódját!

Social Media FEST

Fókuszban a bevétel növelésének új technikái!

A social media szakma országos találkozója

Konferencia és EXPO

400-500 vendég, 25-30 kiállító

Időpont: 2024. március 20. csütörtök. 9.00–17.00

Helyszín: Budapest, Sugár Mozi, Spielberg és Coppola terem

A B2B és B2C kereskedelem a közösségi oldalakra költözött. Ott a helyünk!

A legtöbb bevételt hozza! Nem mondhatunk le róla!

Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok, Pinterest, Google Ads, X, Messenger, Reddit…

REGISZTRÁCIÓ

 

Miről szólunk?

  • A social media trendek olyan sűrűn változnak, hogy már nem érdemes követni. Ebben lassulás várható. 2025-ben reméljük véget ér a hullámvasút. Könnyebbé válik az új technológia bevonása a marketingmunkába. Az AI és a marketinges együttműködése a helyére került. Az AI csak az emberi beavatkozástól tud hiteles lenni. A kiegyenlített, valódi értékeket hordozó, releváns mondanivaló végképp átvette a vezető helyet a habkönnyű üzenetektől.
  • Az érzelmeket keltő, értékes emberi kapcsolatokat hozó tartalmak elviszik a show-t. A rövid videók egyeduralma megmarad. De a részletekben a szakmai hosszú tartalom a nyerő. A hashtagek teljes átalakulását fogjuk megélni. A közösségi média SEO-ja drámaian fontos szerepet kap. Mi a helyzet a TikTok, az Instagram, a Facebook, a YouTube, a LinkedIn és a többi platform háza táján?
  • Mindegyik közösségi média egyedi lehetőségeket kínál a célközönségünk eléréséhez. Használjuk mindegyiket a cég érdekeihez optimalizálva.
  • Mert a cél mindig ugyanaz. A bevétel növelése, a márka jó hírnevének erősítése okos, jó social media marketinggel.

Kiknek szólunk?

Ott a helyed a 18. Social Media konferencián, ha kkv-vezető, tulajdonos, döntéshozó vagy, ha marketing szakemberként a te dolgod a cégnél a social media eredményes, üzleti célú használata, ha fel szeretnéd frissíteni a tudásodat a legújabb trendekkel.

Témák és előadók

  • Szikla, amire várat építünk? Vagy egy veszélyes ingovány?

Lévai Richárd közösségi marketing specialista, Liftup Kft. 

  • A közösségi média jövője. Új jelenségek a láthatáron. DeepSeek és a többiek.

Klausz Melinda marketingspecialista, kozossegi-media.com

  • Az ideális közösségi média ökoszisztéma felépítése az optimális eredmény elérése érdekében. Milyen célra melyik eszközt?

Kéri Gábor digital managing partner, Positive Adamsky

  • Friss adatok az e-kereskedelmi trendekről. C2C platformok előretörése.

Szűcs Kornélia szenior kutató, csoportvezető, NRC

  • Az Instagram helye a hirdetési mixben. Új funkciók, gyökeres változások a platformon.

Dénes Vanda ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft.

  • Google Ads 2025. Az algoritmusok útvesztőjében. Ki irányít? Te vagy az AI?

Szaladják Linda Google Ads hirdetési szakértő, Lindcom Marketing Kft.

  • Új social trendek az e-kereskedelem világában.

Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter

  • B2B kommunikáció és PR. A hatékony értékesítés láthatatlan motorja.

Bende Máté LinkedIn szakértő, cégvezető partner, Pro/Business Consulting

  • TikTok. Vásárolj, vásárolj! Ez a parancs?

Bognár Anna social media vezető, EAZY Digital

  • A strucc beleesik az akváriumba. Kríziskommunikáció a közösségi médiában.

Lakatos Zsófia ügyvezető, Emerald PR Ügynökség, az MPRSZ örökös tagja

  • Hogyan kell jó Reels-videót gyártani? A közösségi videók aranykörei.

Bonyhádi Gábor elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség

  • Reputáció marketing: egy méltatlanul elhanyagolt terület. Lehetőségek és veszélyek.

Mezősi Tamás ügyvezető, VéleményGuru

  • A mémek ereje. Hogyan használd okosan? 

Novák Ferenc social media business unit leader, Neo Interactive

  • Social listening. Mire jó és mire nem?

Szekeres Péter CEO @ Neticle

  • Powered Creativity. Újdonságok a digitális tartalomgyártásban.

Szántó Péter branding szakértő, vlogger

  • Hogyan szerezz valódi ügyfeleket a Meta Ads-ből 30 nap alatt?

Nádor Botond Social Media manager, HD marketing

  • Mérés nélkül mit érek én?

Müller-Váczi Lívia online marketing szakértő, RG-STÚDIÓ Kft.

  • Márkaépítés az AI segítségével.

Kukoly Dávid alapító, online marketer, Fluid Digital Kft.

  • Hogyan formálja a mesterséges intelligencia a SEO-t?

Csabai Ádám SEO szakértő, @ The Pitch

Alábbi témák egyeztetés alatt:

  • Messengerre költözött az ország. Érdemes ott hirdetni?
  • Izgalmas lett az X? Vagy hagyjuk?
  • Az AI új alkalmazásai. Melyik mit tud? 
  • Miért mi vigyázzunk? Miért nem a META?
  • Az ügy és az elköteleződés alapú közösségteremtés titkos receptje.
  • Hogyan készítsünk valódi értékeket hordozó, maradandó tartalmakat?
  • A siker kulcsa a technológia és az emberi kreativitás egyensúlyában van. 
  • A célcsoport-beállítás kiskátéja. 
  • Hirdetés online sajtóban! Mikor költesz erre a büdzsédből? 
  • Legyen saját sztorid. Az mindent visz. De hogy lesz abból konverzió?
  • A kommunikáció új lehetőségei vagy nehézségei a platformokon. 
  • Merre tovább Facebook? 
  • A közösségi média jövője. Hol a metaverzum? Új jelenségek a láthatáron.
  • Legyél jelen mindenütt!
  • Várjuk kiállítók és támogatók jelentkezését!
  • A támogatói státuszokról és a velük járó jogosítványokról egyéni megkeresésre részletes információkat adunk.

Érdeklődés jelzése:

konferencia@ppkonferencia.hu

Kérésre küldjük a Kiajánlót!

Telefon: +36 20 2623060

REGISZTRÁCIÓ

További felvilágosítás és információ

(20) 262 - 3060   konferencia@ppkonferencia.hu

Weboldal: www.ppkonferencia.hu

Események
Kategóriák
Regisztrált vállalkozások országos keresője
Tovább