BKIK-tagoknak, regisztráltaknak jelentős kedvezményes részvételi lehetőség a Social Media FEST Konferencia és EXPO-ra!
16 900 Ft + áfa helyett 12 900 Ft + áfa. Kuponkód: HB24
Figyelem! A kedvezmény érvényesítéséhez a Regisztráció kitöltésekor a „Kupon kód” mezőbe mindenképpen írja be a kedvezmény kódját!
Social Media FEST
Fókuszban a bevétel növelésének új technikái!
A social media szakma országos találkozója
Konferencia és EXPO
400-500 vendég, 25-30 kiállító
Időpont: 2024. március 20. csütörtök. 9.00–17.00
Helyszín: Budapest, Sugár Mozi, Spielberg és Coppola terem
A B2B és B2C kereskedelem a közösségi oldalakra költözött. Ott a helyünk!
A legtöbb bevételt hozza! Nem mondhatunk le róla!
Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok, Pinterest, Google Ads, X, Messenger, Reddit…
Miről szólunk?
- A social media trendek olyan sűrűn változnak, hogy már nem érdemes követni. Ebben lassulás várható. 2025-ben reméljük véget ér a hullámvasút. Könnyebbé válik az új technológia bevonása a marketingmunkába. Az AI és a marketinges együttműködése a helyére került. Az AI csak az emberi beavatkozástól tud hiteles lenni. A kiegyenlített, valódi értékeket hordozó, releváns mondanivaló végképp átvette a vezető helyet a habkönnyű üzenetektől.
- Az érzelmeket keltő, értékes emberi kapcsolatokat hozó tartalmak elviszik a show-t. A rövid videók egyeduralma megmarad. De a részletekben a szakmai hosszú tartalom a nyerő. A hashtagek teljes átalakulását fogjuk megélni. A közösségi média SEO-ja drámaian fontos szerepet kap. Mi a helyzet a TikTok, az Instagram, a Facebook, a YouTube, a LinkedIn és a többi platform háza táján?
- Mindegyik közösségi média egyedi lehetőségeket kínál a célközönségünk eléréséhez. Használjuk mindegyiket a cég érdekeihez optimalizálva.
- Mert a cél mindig ugyanaz. A bevétel növelése, a márka jó hírnevének erősítése okos, jó social media marketinggel.
Kiknek szólunk?
Ott a helyed a 18. Social Media konferencián, ha kkv-vezető, tulajdonos, döntéshozó vagy, ha marketing szakemberként a te dolgod a cégnél a social media eredményes, üzleti célú használata, ha fel szeretnéd frissíteni a tudásodat a legújabb trendekkel.
Témák és előadók
- Szikla, amire várat építünk? Vagy egy veszélyes ingovány?
Lévai Richárd közösségi marketing specialista, Liftup Kft.
- A közösségi média jövője. Új jelenségek a láthatáron. DeepSeek és a többiek.
Klausz Melinda marketingspecialista, kozossegi-media.com
- Az ideális közösségi média ökoszisztéma felépítése az optimális eredmény elérése érdekében. Milyen célra melyik eszközt?
Kéri Gábor digital managing partner, Positive Adamsky
- Friss adatok az e-kereskedelmi trendekről. C2C platformok előretörése.
Szűcs Kornélia szenior kutató, csoportvezető, NRC
- Az Instagram helye a hirdetési mixben. Új funkciók, gyökeres változások a platformon.
Dénes Vanda ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft.
- Google Ads 2025. Az algoritmusok útvesztőjében. Ki irányít? Te vagy az AI?
Szaladják Linda Google Ads hirdetési szakértő, Lindcom Marketing Kft.
- Új social trendek az e-kereskedelem világában.
Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter
- B2B kommunikáció és PR. A hatékony értékesítés láthatatlan motorja.
Bende Máté LinkedIn szakértő, cégvezető partner, Pro/Business Consulting
- TikTok. Vásárolj, vásárolj! Ez a parancs?
Bognár Anna social media vezető, EAZY Digital
- A strucc beleesik az akváriumba. Kríziskommunikáció a közösségi médiában.
Lakatos Zsófia ügyvezető, Emerald PR Ügynökség, az MPRSZ örökös tagja
- Hogyan kell jó Reels-videót gyártani? A közösségi videók aranykörei.
Bonyhádi Gábor elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség
- Reputáció marketing: egy méltatlanul elhanyagolt terület. Lehetőségek és veszélyek.
Mezősi Tamás ügyvezető, VéleményGuru
- A mémek ereje. Hogyan használd okosan?
Novák Ferenc social media business unit leader, Neo Interactive
- Social listening. Mire jó és mire nem?
Szekeres Péter CEO @ Neticle
- Powered Creativity. Újdonságok a digitális tartalomgyártásban.
Szántó Péter branding szakértő, vlogger
- Hogyan szerezz valódi ügyfeleket a Meta Ads-ből 30 nap alatt?
Nádor Botond Social Media manager, HD marketing
- Mérés nélkül mit érek én?
Müller-Váczi Lívia online marketing szakértő, RG-STÚDIÓ Kft.
- Márkaépítés az AI segítségével.
Kukoly Dávid alapító, online marketer, Fluid Digital Kft.
- Hogyan formálja a mesterséges intelligencia a SEO-t?
Csabai Ádám SEO szakértő, @ The Pitch
Alábbi témák egyeztetés alatt:
- Messengerre költözött az ország. Érdemes ott hirdetni?
- Izgalmas lett az X? Vagy hagyjuk?
- Az AI új alkalmazásai. Melyik mit tud?
- Miért mi vigyázzunk? Miért nem a META?
- Az ügy és az elköteleződés alapú közösségteremtés titkos receptje.
- Hogyan készítsünk valódi értékeket hordozó, maradandó tartalmakat?
- A siker kulcsa a technológia és az emberi kreativitás egyensúlyában van.
- A célcsoport-beállítás kiskátéja.
- Hirdetés online sajtóban! Mikor költesz erre a büdzsédből?
- Legyen saját sztorid. Az mindent visz. De hogy lesz abból konverzió?
- A kommunikáció új lehetőségei vagy nehézségei a platformokon.
- Merre tovább Facebook?
- A közösségi média jövője. Hol a metaverzum? Új jelenségek a láthatáron.
- Legyél jelen mindenütt!
- Várjuk kiállítók és támogatók jelentkezését!
- A támogatói státuszokról és a velük járó jogosítványokról egyéni megkeresésre részletes információkat adunk.
Érdeklődés jelzése:
konferencia@ppkonferencia.hu
Kérésre küldjük a Kiajánlót!
Telefon: +36 20 2623060
További felvilágosítás és információ
(20) 262 - 3060 konferencia@ppkonferencia.hu
Weboldal: www.ppkonferencia.hu