Ugrás a tartalomra
2025 szeptember 11. | Csütörtök - 09:00 | 16:50 | BKIK ( 1016 Budapest, Krisztina körút 99.) 6.emelet Baross terem

Social Media Future 2026 konferencia - Jön az AI-uralom!

minden esemény

 19. Social Media trendek PP Konferencia

A Google a Gemini 2.0-val, a Meta AI a hirdetések teljes átvételével robbant!

A Meta októbertől letiltja a politikai hirdetéseket. Jó ez a B2B és B2C-nek?

Ki irányítja a jövőben a kampányt? A marketinges vagy az algoritmus?

BKIK


Helyszíni részvétel: 16 900 Ft + áfa
Videón másnaptól 10 napig: 19 900 Ft + áfa
Kombináltan (helyszín, videó): 27 300 Ft + áfa



Időpont: 2025. szeptember 11. csütörtök, 9.00–16.50

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina krt. 99. 6. emelet Baross terem

Távolról videón: 2025. szeptember 12. péntek 12 órától szeptember 21. éjfélig jelszóval nézhető

 

Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok, Google Ads, Messenger, Reddit, Reels, és mindenekelőtt a rövid videók …

Hibrid résztvevői jogosítványok

Helyszínen résztvevőknek szünetekben személyes konzultáció.

Csak helyszíneseknek grátisz Networking különprogram.

Távolról résztvevőknek legkésőbb másnap déltől 10 napig bármennyiszer megtekinthető előadások prezentációkkal együtt.

A prezentációk utolsó slide-ján az előadók kontaktot adnak meg.

A prezentációk minden résztvevő (helyszínes is) számára másnap déltől letölthetők.

 

 

Regisztráció

 

Miről szólunk?

2025-2026-ban a digitális média fog a legjobban növekedni. Az online videók továbbra is az élen. A közösségi média nagyot menetel.

Zuckerberg Meta AI-terve szélsebesen halad. A hirdetőktől lassan a kreatívokat, a személyre szabást is átveszik. Csak két adatot kér, az üzleti célt és a büdzsé méretét. Aki átadja a teljes kampányt, előnyt élvez a hirdetési rangsorolásban.

Mire készül a Google? A Gemini 2.0-val, piaci fölényét is alaposan használva, belevetette gigászi erejét az AI-versenybe. Úgy tűnik, semmi esélyünk nincs vele szemben adataink védelmére. De kell-e védekeznünk? 

A social media lett az informálódás és véleménynyilvánítás uralkodó színtere. A választási időszakban a politikai tartalom eluralkodása minden eddiginél erősebb lesz. De októbertől legalább a hirdetések frontján a Meta kitiltja a politikát. A kommunikációs zajban azért még meg kell küzdeni az üzleti üzenetek eljuttatásával, amihez sürgősen új módszerekre lesz szükség. Különben csak a már jó ideje elkezdett pénzégetést folytatjuk.

Milyen változások várhatók a közösségi média platformokon? Hol található most a célcsoportunk? Hogyan növeljük a közösségünkhöz tartozásuk erejét, a vásárlási és márkahűségüket? Mik a legjobb új technológiák, melyeket érdemes beemelni a gyakorlatunkba? Hogyan lehet eredményesen láttatni ebben a zsivajban az üzleti szereplők hirdetéseit, brandjét, portékáit? Mennyivel többe fog kerülni az értékesítési büdzsé a jövőben? Min fog múlni a hirdetések sikere a jövőben? 

Ezekre a kérdésekre ad választ a 19. Social Media Trendek PP Konferencián a legmagasabb szintű tudást birtokló szakemberekből álló előadói gárda. Jól ismert arcok, népszerű, sikeres emberek adják át a tudásukat csak nektek.

Kiknek szólunk?

Várjuk a 19. Social Media konferencián a kkv-vezetőket, tulajdonosokat, marketing szakembereket, akik dolga a cégeknél a social media eredményes, üzleti célú használata. Várjuk az értékesítésben dolgozókat is, ha fel szeretnék frissíteni a tudásukat a legújabb trendekkel.
 

„Bemutatkozó előadásokra” jelentkezőket várunk

Várjuk marketingügynökségek, MI-fejlesztők jelentkezését a legújabb marketingújdonságok, szolgáltatások, webáruházi technológiáik, módszereik bemutatására, az azt támogató módszereik, CRM-rendszereik, tréningjeik, szolgáltatásaik megismertetésére, a marketing legújabb sikeres módszereinek prezentálására.

A Bemutatkozó előadás (támogatói státusz) feltételeiről érdeklődj a konferencia@ppkonferencia.hu email címen!
 

Témák és előadók

A digitális média szárnyalása. Videók, benne a connected TV hatása a hirdetési piac átrendeződésére.

Erdélyi Eszter digitális vezető, Atmedia  


Hol van most a célcsoportunk? Hogyan erősítsük a közösségünkbe tartozásukat, vásárlásaikat, márkahűségüket?

Klausz Melinda marketingspecialista (kozossegi-media.com)


A közösségi média halott, de élvezi? Meta AI készíti a hirdetéseinket, a ChatGPT írja a posztjainkat. Hol maradnak az emberek?

Lévai Richárd közösségi marketing specialista, Liftup Kft.


A Google-kereső bővítésének iránya. AIEO. Nála minden adat. Jó, ha minden adatunkat védünk?

Dénes Vanda ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft.


Instagram trendek. Újdonságok a vevőszerzési technikákban. A rövid marad.

Kanicsár Ádám Lead Creative Strategist, Positive Adamsky


Hogyan építs fel TikTok stratégiát az AI korában? Nem csak a mesterséges intelligencia robbant nagyot!

Bognár Anna social media vezető, EAZY Digital


Már nem SEO-zunk, hanem AI-t tanulunk. A tartalommarketing új korszaka.

Sipos Zoltán ügyvezető, Kreatív Kontroll Kft.


Kiszorul a B2B üzleti élet a LinkedIn-re? Hogyan készül a változásra a platform?

Bende Máté LinkedIn szakértő, cégvezető partner, Pro/Business Consulting


Milyen hirdetésidőzítési és tartalomstratégiák működnek választási szezonban?

Novák Ferenc social media business unit leader, Neo Interactive


A webkereskedelem új útjai és helyei.

Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter


A jövő hirdetése: te adod a pénzt, az AI csinálja a munkát. De kinek dolgozik valójában?

Kukoly Dávid alapító, online marketer, Fluid Digital Kft.


10 videóból hármat a Google generál. Hol vannak a valóság és az illúzió elválasztásának etikus garanciái.

Szántó Péter branding szakértő, vlogger

AI az online értékesítésben. Hogyan hirdet az AI helyetted, és hogyan kerüld el a legdrágább hibát?

Bártfai Balázs CEO & Founder, SalesForm.hu


A multichannel marketing finomságai.

Keresztessy Zoltán ügyvezető, Klikkmánia Kft.

 

Pódiumbeszélgetés 
Tényleg betiltja a Meta a politikai hirdetéseket? Következmények?

 

Bemutatkozó előadások egyeztetés alatt.

 

Networking Különprogram

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

 

Miért kell ott lenned?

Csak a PP Konferencián ismerheted meg egy nap alatt a legújabb trendeket, gyakorlatot, amit már másnap hasznosítani tudsz a munkádban.

Ott lesz a szakma és a kkv-döntéshozók, marketing és kommunikációs középvezetők.

Bemutatkozó előadásra is jelentkezhetsz, ha saját szolgáltatásodat meg szeretnéd mutatni a résztvevőknek (minimum 200 fő).

Az előadások tananyag színvonalúak. A prezentációkat megkapod. Tovább is adhatod a kollégáidnak.

 

A konferencia részletes programja és regisztráció

 

 

További felvilágosítás és információ: Tel.: (20) 262 3060 E-mail: konferencia@ppkonferencia.hu

BKIK

 

Események
Kategóriák
Regisztrált vállalkozások országos keresője
Tovább