19. Social Media trendek PP Konferencia
A Google a Gemini 2.0-val, a Meta AI a hirdetések teljes átvételével robbant!
A Meta októbertől letiltja a politikai hirdetéseket. Jó ez a B2B és B2C-nek?
Ki irányítja a jövőben a kampányt? A marketinges vagy az algoritmus?
Helyszíni részvétel: 16 900 Ft + áfa
Videón másnaptól 10 napig: 19 900 Ft + áfa
Kombináltan (helyszín, videó): 27 300 Ft + áfa
Időpont: 2025. szeptember 11. csütörtök, 9.00–16.50
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina krt. 99. 6. emelet Baross terem
Távolról videón: 2025. szeptember 12. péntek 12 órától szeptember 21. éjfélig jelszóval nézhető
Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok, Google Ads, Messenger, Reddit, Reels, és mindenekelőtt a rövid videók …
Hibrid résztvevői jogosítványok
Helyszínen résztvevőknek szünetekben személyes konzultáció.
Csak helyszíneseknek grátisz Networking különprogram.
Távolról résztvevőknek legkésőbb másnap déltől 10 napig bármennyiszer megtekinthető előadások prezentációkkal együtt.
A prezentációk utolsó slide-ján az előadók kontaktot adnak meg.
A prezentációk minden résztvevő (helyszínes is) számára másnap déltől letölthetők.
Miről szólunk?
2025-2026-ban a digitális média fog a legjobban növekedni. Az online videók továbbra is az élen. A közösségi média nagyot menetel.
Zuckerberg Meta AI-terve szélsebesen halad. A hirdetőktől lassan a kreatívokat, a személyre szabást is átveszik. Csak két adatot kér, az üzleti célt és a büdzsé méretét. Aki átadja a teljes kampányt, előnyt élvez a hirdetési rangsorolásban.
Mire készül a Google? A Gemini 2.0-val, piaci fölényét is alaposan használva, belevetette gigászi erejét az AI-versenybe. Úgy tűnik, semmi esélyünk nincs vele szemben adataink védelmére. De kell-e védekeznünk?
A social media lett az informálódás és véleménynyilvánítás uralkodó színtere. A választási időszakban a politikai tartalom eluralkodása minden eddiginél erősebb lesz. De októbertől legalább a hirdetések frontján a Meta kitiltja a politikát. A kommunikációs zajban azért még meg kell küzdeni az üzleti üzenetek eljuttatásával, amihez sürgősen új módszerekre lesz szükség. Különben csak a már jó ideje elkezdett pénzégetést folytatjuk.
Milyen változások várhatók a közösségi média platformokon? Hol található most a célcsoportunk? Hogyan növeljük a közösségünkhöz tartozásuk erejét, a vásárlási és márkahűségüket? Mik a legjobb új technológiák, melyeket érdemes beemelni a gyakorlatunkba? Hogyan lehet eredményesen láttatni ebben a zsivajban az üzleti szereplők hirdetéseit, brandjét, portékáit? Mennyivel többe fog kerülni az értékesítési büdzsé a jövőben? Min fog múlni a hirdetések sikere a jövőben?
Ezekre a kérdésekre ad választ a 19. Social Media Trendek PP Konferencián a legmagasabb szintű tudást birtokló szakemberekből álló előadói gárda. Jól ismert arcok, népszerű, sikeres emberek adják át a tudásukat csak nektek.
Kiknek szólunk?
Várjuk a 19. Social Media konferencián a kkv-vezetőket, tulajdonosokat, marketing szakembereket, akik dolga a cégeknél a social media eredményes, üzleti célú használata. Várjuk az értékesítésben dolgozókat is, ha fel szeretnék frissíteni a tudásukat a legújabb trendekkel.
„Bemutatkozó előadásokra” jelentkezőket várunk
Várjuk marketingügynökségek, MI-fejlesztők jelentkezését a legújabb marketingújdonságok, szolgáltatások, webáruházi technológiáik, módszereik bemutatására, az azt támogató módszereik, CRM-rendszereik, tréningjeik, szolgáltatásaik megismertetésére, a marketing legújabb sikeres módszereinek prezentálására.
A Bemutatkozó előadás (támogatói státusz) feltételeiről érdeklődj a konferencia@ppkonferencia.hu email címen!
Témák és előadók
A digitális média szárnyalása. Videók, benne a connected TV hatása a hirdetési piac átrendeződésére.
Erdélyi Eszter digitális vezető, Atmedia
Hol van most a célcsoportunk? Hogyan erősítsük a közösségünkbe tartozásukat, vásárlásaikat, márkahűségüket?
Klausz Melinda marketingspecialista (kozossegi-media.com)
A közösségi média halott, de élvezi? Meta AI készíti a hirdetéseinket, a ChatGPT írja a posztjainkat. Hol maradnak az emberek?
Lévai Richárd közösségi marketing specialista, Liftup Kft.
A Google-kereső bővítésének iránya. AIEO. Nála minden adat. Jó, ha minden adatunkat védünk?
Dénes Vanda ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft.
Instagram trendek. Újdonságok a vevőszerzési technikákban. A rövid marad.
Kanicsár Ádám Lead Creative Strategist, Positive Adamsky
Hogyan építs fel TikTok stratégiát az AI korában? Nem csak a mesterséges intelligencia robbant nagyot!
Bognár Anna social media vezető, EAZY Digital
Már nem SEO-zunk, hanem AI-t tanulunk. A tartalommarketing új korszaka.
Sipos Zoltán ügyvezető, Kreatív Kontroll Kft.
Kiszorul a B2B üzleti élet a LinkedIn-re? Hogyan készül a változásra a platform?
Bende Máté LinkedIn szakértő, cégvezető partner, Pro/Business Consulting
Milyen hirdetésidőzítési és tartalomstratégiák működnek választási szezonban?
Novák Ferenc social media business unit leader, Neo Interactive
A webkereskedelem új útjai és helyei.
Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter
A jövő hirdetése: te adod a pénzt, az AI csinálja a munkát. De kinek dolgozik valójában?
Kukoly Dávid alapító, online marketer, Fluid Digital Kft.
10 videóból hármat a Google generál. Hol vannak a valóság és az illúzió elválasztásának etikus garanciái.
Szántó Péter branding szakértő, vlogger
AI az online értékesítésben. Hogyan hirdet az AI helyetted, és hogyan kerüld el a legdrágább hibát?
Bártfai Balázs CEO & Founder, SalesForm.hu
A multichannel marketing finomságai.
Keresztessy Zoltán ügyvezető, Klikkmánia Kft.
Pódiumbeszélgetés
Tényleg betiltja a Meta a politikai hirdetéseket? Következmények?
Bemutatkozó előadások egyeztetés alatt.
Networking Különprogram
Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.
Miért kell ott lenned?
Csak a PP Konferencián ismerheted meg egy nap alatt a legújabb trendeket, gyakorlatot, amit már másnap hasznosítani tudsz a munkádban.
Ott lesz a szakma és a kkv-döntéshozók, marketing és kommunikációs középvezetők.
Bemutatkozó előadásra is jelentkezhetsz, ha saját szolgáltatásodat meg szeretnéd mutatni a résztvevőknek (minimum 200 fő).
Az előadások tananyag színvonalúak. A prezentációkat megkapod. Tovább is adhatod a kollégáidnak.
A konferencia részletes programja és regisztráció
További felvilágosítás és információ: Tel.: (20) 262 3060 E-mail: konferencia@ppkonferencia.hu