Érdekli, hogy a kétfaktoros Ügyfélkapu azonosítással miként tud bejelentkezni az állami weboldalakon és alkalmazásokon? Hogyan juthat el legegyszerűbben tárhelyére? Hogyan működik és használható az autentikátor? Mi is az a Digitális Állampolgárság program?
Kérdéseire választ kaphat az alábbi fórumon:
A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Önkormányzati Kapcsolatok Kollégiuma a kerületi vállalkozások részére „Tájékoztató fórumot” szervez fókuszban a vállalkozások Ügyfélkapu változásokkal és a Digitális Állampolgárság Programmal, melyre ezúton tisztelettel meghívjuk.
A tájékoztató fórumon lehetőség nyílik a részletek megismerésére a változásokkal kapcsolatban, illetve kérdéseket lehet feltenni a szakelőadóknak.
A rendezvény időpontja:
2025. január 14. (kedd) 11:00 óra
Helyszín:
BKIK Székház Széchenyi terem (1016 Budapest, Krisztina krt. 99. VII. emelet)
Program:
11:00 |
Köszöntő; Szatmáry-Jähl Angéla, a BKIK Önkormányzati Kapcsolatok Kollégiuma elnöke |
11:10 |
Digitális Állampolgárság Program bemutatása, használata; Előadó: felkérés alatt |
11:25
|
Bejelentkezés az Ügyfélkapu azonosítás megszűnése után, Ügyfélkapu+ használata a gyakorlatban; Előadók:
|
11:55 |
Kérdezz-felelek; |
12:25 |
Rendezvény zárása. |
A részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött. A helyszín befogadóképessége korlátozott, a jelentkezéseket a beérkezés sorrendjében fogadjuk.
Kérem, hogy részvételi szándékát legkésőbb 2025. január 10-én 11 óráig az alábbi űrlap kitültésével jelezze!
Amennyiben előre elküldi nekünk kérdését a koordinacio@bkik.hu e-mail címre, tolmácsoljuk előadóinknak és már az előadásban választ kaphat azokra.