Érdekli, hogy a kétfaktoros Ügyfélkapu azonosítással miként tud bejelentkezni az állami weboldalakon és alkalmazásokon? Hogyan juthat el legegyszerűbben tárhelyére? Hogyan működik és használható az autentikátor? Mi is az a Digitális Állampolgárság program?
Kérdéseire választ kaphat az alábbi fórumon:
A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Önkormányzati Kapcsolatok Kollégiuma a kerületi vállalkozások részére „Tájékoztató fórumot” szervez fókuszban a vállalkozások Ügyfélkapu változásokkal és a Digitális Állampolgárság Programmal, melyre ezúton tisztelettel meghívjuk.
A tájékoztató fórumon lehetőség nyílik a részletek megismerésére a változásokkal kapcsolatban, illetve kérdéseket lehet feltenni a szakelőadóknak.
A rendezvény időpontja:
2025. január 14. (kedd) 8.30 óra
Helyszín:
Lechner Rendezvényközpont (1106 Budapest, Maglódi út 12/a)
Program:
08:30 |
Köszöntő; Szatmáry-Jähl Angéla, a BKIK Önkormányzati Kapcsolatok Kollégiuma elnöke |
08:40 |
Digitális Állampolgárság Program bemutatása, használata; Előadó: felkérés alatt |
08:55
|
Bejelentkezés az Ügyfélkapu azonosítás megszűnése után, Ügyfélkapu+ használata a gyakorlatban; Előadók:
|
09:25 |
Kérdezz-felelek; |
09:55 |
Rendezvény zárása. |
A részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött. A helyszín befogadóképessége korlátozott, a jelentkezéseket a beérkezés sorrendjében fogadjuk.
Kérem, hogy részvételi szándékát legkésőbb 2025. január 10-én 11 óráig az alábbi űrlapon jelezze.
Amennyiben előre elküldi nekünk kérdését a koordinacio@bkik.hu e-mail címre, tolmácsoljuk előadóinknak és már az előadásban választ kaphat azokra.