BKIK-tagoknak, regisztráltaknak jelentős kedvezményes részvételi lehetőség a Webáruházi trendek – 2024 című BKIK-PP konferenciára!
1. Helyszíni részvétel
15 500 Ft helyett 11 500 Ft + áfa. Kuponkód: HR24
2. Távoli részvétel (videón másnap 12 órától 9,5 napig jelszóval)
17 500 Ft helyett 13 500 Ft + áfa. Kuponkód: VR24
3. Kombináltan (helyszín, videó):
23 500 Ft helyett 19 500 Ft + áfa. Kuponkód: KR24
2024 nagy kérdései:
Jó vagy rossz év vár a webkereskedőkre? Mire kell felkészülniük a hazai online kereskedelem piacát dominánsan uraló külföldi nagy webáruházak piactaroló magatartása miatt?
Hová tart a webkereskedelem 2024-ben? Milyen módszerekkel lehet a hazai és külföldről vásárlók közül minél többet megnyerniük az e-kereskedőknek?
A logisztikát érdemes-e egyedül, vagy inkább az erre szakosodottakkal végeztetni? Hová fejlődik a webkereskedelem logisztikája?
Hogyan szerezzünk új vásárlókat? Milyen új módszerek vannak a nagyobb ügyfélélmény kiváltására?
A webkereskedelemben zajlott le a legrohamosabb technológiai fejlődés az elmúlt évben. Nagy volt a verseny a logisztika gyorsaságában, rugalmasságában és az ügyfélélmény fokozásában. A mesterséges intelligencia használata is az e-kereskedelemben és logisztikában terjedt el leghamarabb.
Mégis veszélyben vannak a hazai e-kereskedők. A nyitott határok előnyeit ugyanis nem használták ki. A külföldiek viszont annál inkább. Legutóbb az agresszív hirdetési politikát és árversenyt folytató hatalmas kínai webáruház, a TEMU keltett pánikot a hazai piaci szereplők körében. 83 %-ának jelentős forgalomvesztést okozott. Mi lehet a hazai webáruházak ellenszere?
A másik jelentős piacvesztést a gyártók, szolgáltatók szokásának megváltozása miatt szenvedte meg az e-kereskedelem. Kihagyva a kereskedelmi szereplőket, a végfelhasználóknak közvetlenül értékesítenek. Ezzel az új piaci igénnyel csak a logisztikai cégek nyertek.
A kis webáruházaknak a nagy piacterekbe kapcsolódva, illetve szűk piaci szegmensekben van létezési terük. Csak a marketingjükre koncentrálva tudnak versenyben maradni.
Várjuk a webáruházakat (B2B és B2C) üzemeltető kkv-döntéshozókat, a logisztikai folyamatokban tevékenységet végző cégeket, a webshop-marketinges munkatársakat, s azokat a cégvezetőket, akik most gondolkodnak webáruház nyitásán.
Program
A hazai webáruházak növekedési esélyei 2024-ben. Kitérő a TEMU-jelenségre.
Bőgel György elnök, Ecommerce Hungary
5 pillér, amitől a webáruházad sikeres lesz még nehéz piaci környezetben is!
Venk László alapító és tulajdonos, Adlogic.hu
A külföldiek szolgálják ki a hazai online vásárlók 60 %-át. Hogyan fordítsuk meg az arányt?
Schmidt Richárd Alinda.hu/Hoppline együttműködő partner
Az egyedi webáruház előnyei. A mesterséges intelligenciával megtámogatott automatizált webáruház.
Gréczi Gergely vezérigazgató, WebOrigo Magyarország
Mi az adatvezérelt marketing Via Dolorosa-ja? Forgatókönyvek az idei évre az egyszerűtől a szofisztikáltig.
Dénes Vanda ügyvezető, Open Online Kft.
Nyerd meg a TEMU-val vívott csatát a kiszervezett logisztika segítségével!
Rácz Péter ügyvezető igazgató, Complexpress Logisztika Kft.
Webáruházi nyerő marketingstratégia – 2024
Berta Gergő ügyvezető, Maximum Business Kft.
Nem elég csak a PPC-re bízni a webáruházad marketingjét!
Hujber Robin senior PPV tanácsadó, HD marketing
Lesz vagy elmarad a robbanás 2024-ben az e-kereskedelemben?
Madar Norbert vezető tanácsadó & partner, GKID
Ügyfélorientált B2B - A viszonteladói értékesítés forradalma
Ocskay László társügyvezető, Oander Development
Mit hoz az „AI jövő” azoknak, akik nem akarnak lemaradni a keresőlisták éléről?
Bonyhádi Gábor elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség, üzletfejlesztési igazgató, BP Digital SEO ügynökség
Hogyan növeljük látványosan a webshopok bevételét mesterséges intelligencia segítségével?
Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter
Az online értékesítés legújabb fogyasztóvédelmi szabályozása! Érdemes elkerülni a megemelt bírságokat és a honlapblokkolást!
Nagy Andrea Magdolna ügyvéd, Dr. Nagy Andrea Magdolna Ügyvédi Iroda
Maximalizáld a webáruházad teljesítményét! Konverzió optimalizálás a gyakorlatban.
Buza Patrik ügyvezető, Growth Craft Agency
A csomagolás új útjai és szolgáltatásai
FOXPOST egyeztetés alatt
Grátisz Networking különprogram
Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.