2025. január 16-án megszűnt az Ügyfélkapu, amelyet felváltott az Ügyfélkapu+, illetve a Digitális Állampolgárság.
Mivel a vállalkozások számára kötelező az elektronikus ügyintézés, így az új felületen történő regisztráció és annak megismerése, magabiztos használata elngedhetetlen. A visszajelzések szerint azonban vannak, akiknek gondot jelenthet a regisztráció önálló elvégzése.
Éppen ezért a BKIK január 22-től a vállalkozásoknak segítséget nyújt az Ügyfélkapu+ regisztrációban és a funkciók megismerésében. A segítségnyújtás a BKIK székház 512-es irodájában személyesen történik, ingyenes és körülbelül 10 percet vesz igénybe. Kollégánk hétköznap 9-től 13 óráig áll személyesn rendelkezésre.
A részvételhez előzetes időpontfoglalás szükséges, amelyet ezen a linken keresztül tud rögzíteni.
Telefonon a +36-1-488-2116 vagy a +36 1 488 2070 számokon, illetve a +36 30 714 7245 mobilszámon kérhető segítség ügyfélfogadási időben: hétfőtől-csütörtökig 9-15 óráig, pénteken 13 óráig.