Kommunikációs munkatárs

Kommunikációs munkatársat keresünk a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamarához

Feladatok:

  • Rendezvényszervezés
  • Tartalomgyártás social media felületekre
  • Aktív részvétel a belső és külső kommunikációs stratégiák megvalósításában, részfeladatok ellátásában
  • Csoport működésének segítése innovatív ötletekkel
  • Segítségnyújtás a belső és külső rendezvények lebonyolításában, akár külső helyszínen is
  • Részvétel a működéshez kapcsolódó szakmai eseményeken, ünnepségeken, sajtótájékoztatókon, mint szervező és projektkoordinátor, valamint kapcsolattartás és együttműködik a résztvevőkkel
  • A vállalat belső kommunikációs aktivitásainak lebonyolítása, az ehhez kapcsolódó belső hírek, felhívások megírása.
  • A kamara által szervezett szakmai fórumok és szemléletformáló rendezvények szervezésében, az érintett vállalkozások feltérképezésében és az eseményekre történő részvételük biztosításában való aktív részvétel

Előny:

  • Jártasság a kép és videó szerkesztő programok használatában és a fotózásban
  • Rendezvényszervezésben szerzett tapasztalat
  • Szakirányú végzettség

Elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség
  • Kreativitás
  • Szervezési készség
  • Problémamegoldó képesség

Amit kínálunk:

  • Stabil munkahely
  • Összetartó csapat
  • Rugalmas munkaidő
  • Cafeteria (nettó 450.000 Ft/év)
  • Bejárási támogatás
  • Céges egészségbiztosítási csomag
  • Szemüvegtámogatás
  • Home office lehetőség (heti 1 nap)
  • 13.havi fizetés

Jelentkezés módja:

  • Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését és úgy érzi, hogy szívesen csatlakozna csapatunkhoz, úgy várjuk fényképpel és bérigénnyel ellátott önéletrajzát a hr@bkik.hu email címre. 
Események
Regisztrált vállalkozások országos keresője
Tovább