Kommunikációs munkatársat keresünk a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamarához
Feladatok:
- Rendezvényszervezés
- Tartalomgyártás social media felületekre
- Aktív részvétel a belső és külső kommunikációs stratégiák megvalósításában, részfeladatok ellátásában
- Csoport működésének segítése innovatív ötletekkel
- Segítségnyújtás a belső és külső rendezvények lebonyolításában, akár külső helyszínen is
- Részvétel a működéshez kapcsolódó szakmai eseményeken, ünnepségeken, sajtótájékoztatókon, mint szervező és projektkoordinátor, valamint kapcsolattartás és együttműködik a résztvevőkkel
- A vállalat belső kommunikációs aktivitásainak lebonyolítása, az ehhez kapcsolódó belső hírek, felhívások megírása.
- A kamara által szervezett szakmai fórumok és szemléletformáló rendezvények szervezésében, az érintett vállalkozások feltérképezésében és az eseményekre történő részvételük biztosításában való aktív részvétel
Előny:
- Jártasság a kép és videó szerkesztő programok használatában és a fotózásban
- Rendezvényszervezésben szerzett tapasztalat
- Szakirányú végzettség
Elvárások:
- Legalább középfokú végzettség
- Kreativitás
- Szervezési készség
- Problémamegoldó képesség
Amit kínálunk:
- Stabil munkahely
- Összetartó csapat
- Rugalmas munkaidő
- Cafeteria (nettó 450.000 Ft/év)
- Bejárási támogatás
- Céges egészségbiztosítási csomag
- Szemüvegtámogatás
- Home office lehetőség (heti 1 nap)
- 13.havi fizetés
Jelentkezés módja:
- Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését és úgy érzi, hogy szívesen csatlakozna csapatunkhoz, úgy várjuk fényképpel és bérigénnyel ellátott önéletrajzát a hr@bkik.hu email címre.